کد خبر : 2076867 | 24 مهر 1403 ساعت 05:50 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه به مدافع جنجالی: استفاده از بانداژ فشاری

کادرپزشکی الهلال از علی البلیهی خواسته است تا از بانداژ مخصوص در زانویش استفاده کند.

توصیه به مدافع جنجالی: استفاده از بانداژ فشاری

به گزارش "ورزش سه"، خوان خیمنز، رئیس کادر پزشکی باشگاه الهلال، از علی البلیهی، مدافع تیم فوتبال الهلال، خواسته است پیش از آنکه در تمرینات و مسابقات شرکت کند، به‌صورت احتیاطی از بانداژ فشاری در اطراف زانوی خود استفاده کند. این اطلاعات از منابعی اختصاصی به روزنامه «الریاضیه» رسیده است.

طبق گفته این منابع، علی البلیهی، ۳۴ ساله، به‌طور طبیعی همراه با سایر بازیکنان تمرین می‌کند و درخصوص مصدومیت او جای نگرانی نیست. این اقدام صرفاً برای پیشگیری و حفظ سلامتی زانوی او انجام شده است.

البلیهی در جریان به ثمر رساندن گل دوم در بازی مقابل الخلود، که در چارچوب هفته پنجم لیگ روشن سعودی برگزار شد و با نتیجه ۴-۲ به سود الهلال به پایان رسید، دچار آسیب‌دیدگی جزئی در ناحیه زانو شد.

باشگاه الهلال در حال آماده‌سازی برای ادامه رقابت‌های لیگ روشن است و شنبه آینده در چارچوب هفته هفتم، به مصاف تیم الفیحاء در استادیوم «کینگدام آرنا» در ریاض خواهد رفت. ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی تیم الهلال، تمرکز خود را روی این مسابقه قرار داده است و بازیکنان ملی‌پوش نیز پس از بازگشت از تیم‌های ملی خود، به تمرینات تیم اضافه خواهند شد.

2094878

تیم الهلال در حال حاضر با کسب ۱۸ امتیاز کامل، صدرنشین لیگ روشن است و همچنین با ۶ امتیاز از دو بازی، صدرنشین مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا نیز هست. الهلال قرار است در تاریخ ۲۱ اکتبر به مصاف تیم العین در امارات برود.

دیدگاه‌ها