کد خبر : 2076865 | 23 مهر 1403 ساعت 21:42 | 28K بازدید | 43 دیدگاه

آغاز پروژه ده روزه برای شکست السد؛

گاریدو فرمان حمله به دوحه را صادر کرد!

اولین جلسه تمرینی پرسپولیس در بازگشت گاریدو با حضور فعال این سرمربی برگزار شد.

گاریدو فرمان حمله به دوحه را صادر کرد!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس پنج روز مانده به دیدار با السد راهی دوحه خواهد شد؛ این تصمیمی است که سرمربی اسپانیایی پرسپولیس گرفته و قصد دارد تیمش را زودتر از حد معمول به محل برگزاری مسابقه ببرد و آنجا پروژه آماده‌سازی را پیش ببرد.

نکته جالب در مورد پرسپولیس این است که آنها تمرینات بعد از فیفادی را در غیاب سرمربی خود آغاز کردند اما گاریدو از دور، اطلاعات و عملکرد مربوط به تمرینات را زیر نظر داشت و امروز هم با ورود به کمپ کاظمی، انرژی تازه را به تیمش تزریق کرد. 

گاریدو که از نظر رفتاری خونسرد و خشک به نظر می‌رسد، امروز با ورود به جمع شاگردانش به شکلی متفاوت با آنها گرم گرفت و برخوردی صمیمانه داشت و با چند کلمه فارسی که یاد گرفته، با بازیکنان تیمش شوخی کرد.

اما زمانی که بحث شوخی و خنده به پایان رسید، گاریدو از بازیکنانش خواست تا به بخشی از زمین بروند و آماده جلسه خصوصی با او شوند. سپس خودش هم به بازیکنان ملحق شد و در مورد دیدار دوستانه فردا و همچنین بازی السد صحبت کرد. او در این جلسه کوتاه، در مورد نقش بازیکنان در ترکیب با آنها صحبت کرد و همچنین گفت که از آنها در دیدار با السد نمایش تهاجمی و پیروزی می‌خواهد.

2094872

تمرین امروز پرسپولیس البته سبک و کم فشار بود و بخش تاکتیکی چندانی در خود نداشت، چرا که پرسپولیس فردا در بازی دوستانه به میدان خواهد رفت اما دیدار درون تیمی آخر تمرین، جایی بود که سرمربی پرسپولیس تیمش را به دو دسته تقسیم کرد و نمایش آنها را به نظاره نشست. 

نکته مهم در این تمرین غیبت حسین کنعانی بود که به دلیل مصدومیت دیدار با السد را از دست داده است. به این ترتیب گاریدو به مرتضی پورعلی‌گنجی و فرشاد فرجی آماده باش داده و قصد دارد در روزهای آینده جانشین کنعانی را انتخاب کند. پورعلی‌گنجی این فصل در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور نداشته اما حالا مصدومیت سه هفته‌ای کنعانی سبب شده تا او گزینه اصلی گاریدو شود. 

2094871

همچنین آنطور که از تمرین پرسپولیس مشخص است، گاریدو خود را آماده دیدار با السد در غیاب اورونوف می‌کند. به این ترتیب فرشاد احمدزاده و امید عالیشاه دو بازیکنی هستند که به عنوان بال کناری استفاده خواهند شد و زوج خط حمله با امیری و علیپور تشکیل می‌شود.

2094875

آماده باش بعدی برای میلاد سرلک است که بعد از نمایش امادگی خود، حالا شانس خوبی دارد تا به ترکیب پرسپولیس برسد اما از آن سو مسعود ریگی هم کیفیت بالایی را از خود نشان داده است. گاریدو امروز این دو بازیکن را تست خواهد کرد.

2094874

در نهایت ژست پیروزی یاران امید عالیشاه در تمرین پرسپولیس، پایان اولین حضور گاریدو بعد از مرخصی طولانی‌مدت بود. او سپس راهی دفتر مدیرعامل پرسپولیس شد و با رضا درویش و حسین بادامکی به گفت‌وگو نشست، جایی که کریم باقری هم به جمع آنها اضافه شد و سرمربی اسپانیایی اولین دیدار خود با آقا کریم را انجام داد و دستیار جدید خود را در آغوش گرفت.

2094873

دیدگاه‌ها