کد خبر : 2076860 | 23 مهر 1403 ساعت 21:23 | 8K بازدید | 26 دیدگاه

برای کسب امتیاز اینجا هستیم؛

سرمربی بحرین: عربستانی‌ها خواهر و برادر ما هستند

دراگان تالاییچ، سرمربی بحرین، از انگیزه تیمش برای گرفتن امتیاز در عربستان صحبت کرد.

سرمربی بحرین: عربستانی‌ها خواهر و برادر ما هستند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بحرین در چهارمین بازی دور نهایی مقدماتی جام جهانی میزبان عربستان است. دراگان تالاییچ، سرمربی اهل کرواسی بحرین در کنفرانس خبری این بازی گفت: خوشحالم که بعد از مدت‌ها به جده بازمی‌گردم و خوشحالم که فردا در اینجا با یک تیم قدرتمند روبرو خواهیم شد و برای پیروزی تلاش خواهیم کرد.

او در مورد اینکه تقابل خاصی با عربستان دارند گفت: ما خواهر و برادر هستیم، ولی فردا در 90 دقیقه دیگر به این مسائل فکر نمی‌کنیم و بله تقابل خاصی است و بعد از رویارویی به رابطه خواهر و برادری برمی‌گردیم.

تالاییچ در مورد دوران حضورش در عربستان گفت: من در عربستان خاطره فوق‌العاده‌ای دارم و با باشگاه الاتحاد اینجا زندگی فوق العاده‌ای داشتم و تاریخ وزن خود را دارد، اما فردا یک تقابل متفاوت است و نمی‌دانیم چه خواهد شد. من برای همه این خاطرات احترام قائل هستم و برای کسب امتیاز اینجا هستم.

سرمربی بحرین در مورد جو بازی در عربستان گفت: ما انتظار داریم که بازی جمعیت زیادی داشته باشد، همان‌طور که در لیگ عربستان وجود دارد. از اعتماد هواداران بحرینی خوشحالم. شرایط بین ما و تیم عربستانی مشابه است و می‌خواهیم آنها را در رویارویی با تیم عربستان خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها