کد خبر : 2076858 | 24 مهر 1403 ساعت 03:22 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیم حسن بازیکنی ناشناخته برای ملی‌پوشان:

مرموزترین بازیکن قطر، جوانی از لیگ اسپانیا

تیم ملی قطر یک بازیکن جوان و خطرناک در اختیار دارد.

مرموزترین بازیکن قطر، جوانی از لیگ اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، ستاره جوان تیم ملی قطر چهره ناشناخته‌ای برای بازیکنان تیم ملی ایران خواهد بود و برای اولین بار مقابل او قرار خواهند گرفت، ابراهیم حسن بازیکن 18 ساله و اهل سودان تیم ملی قطر در پنج بازی که برای این تیم انجام داده 2 گل به ثمر رسانده است، این بازیکن در تیم دسته دومی کالائورا در فوتبال اسپانیا به میدان می‌رود.

این ستاره جوان پیش از این در تیم امید قطر به میدان می‌رفت و بعد از جام ملت‌های آسیا به لیست بازیکنان تیم ملی قطر اضافه شد و در دو بازی مقابل امارات و قرقیزستان برای این تیم گلزنی کرد.

او مستعدترین بازیکن حال حاضر فوتبال قطر است که در تیم ملی این کشور هم عملکرد بهتری از دیگر بازیکنان جوان این تیم به نمایش گذاشته، او در بازی برابر قرقیزستان در دقیقه 75 به میدان آمد و شش دقیقه بعد از حضور در زمین توانست دومین گل ملی خود را به ثمر برساند، پیش از این گل هم در ترکیب اصلی عنابی‌ها مقابل امارات قرار داشت و تنها گل این تیم را در روز شکست سه بر یک قطر به ثمر رساند.

حالا این ستاره جوان به احتمال زیاد در بازی با ایران هم به عنوان یار جانشین در زمین حضور پیدا کند و در پست هافبک هجومی برای قطری‌ها ایفای نقش کند، بازیکنان تیم ملی باید مراقب این بازیکن مرموز و زهردار باشند.

2094858

دیدگاه‌ها