کد خبر : 2076857 | 24 مهر 1403 ساعت 06:47 | 10.7K بازدید | 7 دیدگاه

میلان اشکرینیار:

از وضعیتم در پی‌اس‌جی راضی نیستم

میلان اشکرینیار، مدافع پاری سن ژرمن، می‌گوید از وضعیت خود در این تیم ناراضی است، اما برای اثبات توانایی‌های خود می‌جنگد.

از وضعیتم در پی‌اس‌جی راضی نیستم

به گزارش "ورزش سه"، میلان اشکرینیار پس از چند روز شایعه مبنی بر تمایل او به ترک پاری سن ژرمن، در مصاحبه با اسپورت آکتوالیتی سکوتش را شکست. همچنین شایعات زیادی مطرح شده که پس از مصدومیت گلیسون برمر، یوونتوس در زمستان به دنبال جذب مدافع پاری سن ژرمن باشد.

اشکرینیار گفت: "حالم خوب است. شرایط همین است که هست و مطمئناً خوشحال نیستم، اما تنها چیزی که می‌توانم انجام دهم این است که به تمریناتم ادامه دهم و سخت کار کنم."

تجربه حضور در پاریس برای مدافع سابق اینتر که تا به اینجای فصل تنها 111 دقیقه بازی کرده، آنطور که انتظار داشت، پیش نمی‌رود.

او درباره اینکه آیا با لوئیس انریکه صحبت کرده یا نه، گفت: "آیا در این مورد با او صحبت کرده‌ام؟ نه، چون مربی در مورد این چیزها صحبت نمی‌کند. البته دوست دارم فرصت بیشتری داشته باشم اما تیم را تصمیمات مربی تشکیل می‌دهد و به تصمیمات او احترام می‌گذارم. نمی‌توانم این چیزها را کنترل کنم.

2094854

فقط می‌توانم روی چیزی که قبلاً گفته‌ام تأثیر بگذارم، یعنی خودم را در بهترین فرم ممکن نگه دارم، خوب تمرین کنم و اگر فرصتی پیش آمد سعی کنم از آن استفاده کنم و به همه نشان دهم که چه توانایی‌هایی دارم."

با این حال در آخرین پنجره نقل و انتقالات، پس از یورو، اشکرینیار این فرصت را داشت که پاری سن ژرمن را ترک کند. او در این باره گفت: "در تابستان گزینه‌های زیادی وجود داشت چون به من گفته شد که مانند فصل گذشته از من استفاده نمی‌‌شود. انتقال‌های قرضی نیز وجود داشت، چون در پایان پنجره نقل و انتقالات بود.

هیچ مذاکره‌ای صورت نگرفت و مشخص است که همه چیز با باشگاه در میان گذاشته شد. به همراه باشگاه، مربی و مدیرعامل تصمیم گرفتیم که بهتر است بمانم و برای استفاده از شانس بازی کردن، بجنگم. حالا فقط سعی می‌کنم بجنگم. خوشحالم که در این تیم هستم، حتی اگر بازی هم نکنم، اما منتظر فرصتم می‌مانم و برای آن می‌جنگم. در گذشته هم در موقعیت‌های مشابهی بوده‌ام و همیشه به نحوی از آن خارج شده‌ام. فکر می‌کنم الان هم همین‌طور خواهد بود."

دیدگاه‌ها