کد خبر : 2076856 | 24 مهر 1403 ساعت 03:37 | 4.1K بازدید | 3 دیدگاه

برند ریچارت: دنبال فوتبال جذاب و مقرون به صرفه‌ایم

سوپرلیگ از سپتامبر 2025 شروع می‌شود!

برند ریچارت، مدیرعامل سوپرلیگ، تایید کرد که این پروژه به‌زودی اجرا می‌شود و احتمال عدم برگزاری آن را در صحبت‌های جدیدش رد کرد.

سوپرلیگ از سپتامبر 2025 شروع می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، برند ریچارت، مدیر عامل شرکت A22، شرکتی که سوپرلیگ را تبلیغ می‌کند، به مجله آلمانی کیکر اعلام کرده که آن‌ها در حال انجام اقداماتی برای راه اندازی این رقابت جدید هستند.

نشریه آ‌اس تایید کرده که قرار است این رقابت‌ها از سپتامبر 2025 را شروع کنند و مدیر‌عامل آلمانی این پروژه تایید کرده که کاهش هزینه حق پخش تلویزیونی و ارائه فوتبالی بهتر، دو هدف بزرگ آن‌هاست.

ریچارت گفت: "ما در حال مطالعه فناوری‌های جدید و مدل کسب‌وکار مبتنی بر آن‌ هستیم، چون معتقدیم که هواداران فوتبال شایسته تجربه بهتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر روی صفحات نمایشگر خود هستند."

از نظر مدیر آلمانی سوپرلیگ اروپا، فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا انتظارات هواداران فوتبال را برآورده نکرده است. او برای تایید این گفته، برتری اخیر بایرن مقابل دینامو زاگرب (9-2) و بروسیا دورتموند مقابل سلتیک (7-1) را به یاد آورد.

ریچارت گفت: "به نظر ما، بازی‌ها تا زمانی جذاب‌تر خواهند بود که در شرایط مساوی برگزار شوند. به همین دلیل است که ما طرفدار یک فرمت لیگ کلاسیک در دو سطح و همچنین دارای مرحله پلی آف هستیم."

دیدگاه‌ها