کد خبر : 2076851 | 23 مهر 1403 ساعت 20:43 | 27.8K بازدید | 110 دیدگاه

مارتینز: رونالدو اصلا شبیه بازیکن ۳۹ ساله نیست!

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی پرتغال، بار دیگر به تمجید از عملکرد کریستیانو رونالدو پرداخت و معتقد است او شبیه یک بازیکن ۳۹ ساله نیست.

مارتینز: رونالدو اصلا شبیه بازیکن ۳۹ ساله نیست!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته چهارم رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، تیم ملی اسکاتلند در خاک خود میزبان تیم ملی پرتغال است. اسکاتلندی‌ها در هر سه بازی گذشته خود مغلوب شدند و عملا شانسی برای صعود به دور بعد ندارند اما پرتغال با سه پیروزی پیاپی، در صورت پیروزی مقابل اسکاتلند صعود به عنوان سرگروه را تقریبا قطعی خواهد کرد.

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی پرتغال، در کنفرانس خبری قبل از این بازی گفت: "انجام ۲ بازی خارج از خانه در کمتر از ۷۲ ساعت، چالش بسیار سختی است. در آن جو وحشتناک استادیوم لهستان توانستیم شخصیت بالای پرتغال را ثابت کنیم و بدون استرس از پس‌ میزبان گذشتیم. جو حاکم در ورزشگاه اسکاتلند حتی از لهستان نیز پرشور تر است و طبیعتا کار سخت‌تری پیش‌رو داریم. اینجا قبل از بردن بازی، باید جو استادیوم را شکست دهید. فراموش نکنید این همان ورزشگاهی است که یک سال پیش اسپانیا در آن مغلوب اسکاتلند شد."

سرمربی پرتغال درخصوص نقاط ضعف و قدرت اسکاتلند افزود: "تیم بسیار سرسختی هستند. آنها در دیدار مقابل لهستان و کرواسی موفق به گلزنی در دقایق آخر شدند. کیفیت فنی بسیار خوبی در خط میانی دارند و در طراحی حملات بسیار سریع هستند. همچنین بسیار فیزیکی بازی‌ می‌کنند و روی ضربات ایستگاهی نیز زهردار ظاهر می‌شوند. بنابرین باید تمرکز‌ بالایی داشته باشیم."

سوال همیشگی خبرنگاران از مارتینز، احتمال فیکس بودن کریستیانو رونالدو، کاپیتان ۳۹ ساله سلسائو در این کنفرانس خبری نیز از او پرسیده شد که با پاسخ جالب سرمربی پرتغال همراه شد و گفت: "راجع رونالدو باید بگویم که سم برای او واقعا تنها یک عدد است. او هرگز‌ شبیه یک بازیکن ۳۹ ساله نیست و به اون همان نگاهی را دارم که به بازیکنان زیر ۲۵ سال دارم. با این حال یک سری مسائل برای آمادگی ‌کامل او از نظر بدنی را باید مورد ارزیابی قرار دهیم.

2078209

رونالدو از نظر روحی و روانی نیز یک وزنه بسیار سنگین برای تیم ملی به حساب می‌آید. هرتیمی‌ آرزو دارد چنین بازیکنی ‌را در رختکن داشته باشد. باید بازیکنی داشته باشید که وقتی قرار است در جو وحشتناک استادیوم حریف بازی کنید، بدانید که او به راحتی و خونسردی هرچه تمام‌تر در زمین ظاهر می‌شود. چرا که او رونالدو است و بارها در چنین جوی گلزنی کرده و افتخارات بسیار زیادی را در کارنامه دارد.

او سخت تلاش می‌کند تا به تیم ملی کشورش کمک کند. رونالدو بازیکنی است که برای برنده شدن همه چیزش را می‌دهد. او همیشه دوست دارد برنده باشد."

دیدگاه‌ها