کد خبر : 2076850 | 23 مهر 1403 ساعت 20:41 | 6.6K بازدید | 8 دیدگاه

وظیفه من مداخله و یافتن راه حل است؛

دفاع همه‌جانبه مانچینی از عملکرد عربستان مقابل ژاپن

روبرتو مانچینی بعد از فشار شکست مقابل ژاپن، در کنفرانس خبری بازی بحرین پاسخگوی سؤالات بود.

دفاع همه‌جانبه مانچینی از عملکرد عربستان مقابل ژاپن

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عربستان بعد از شکست دو بر صفر مقابل ژاپن، تحت فشار زیادی قرار گرفت و حالا تنها به برد مقابل بحرین می‌اندیشد. روبرتو مانچینی، سرمربی عربستان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در ابتدا گفت: «بازی سختی خواهد بود. تیم ملی بحرین از نظر بدنی قوی است و ما این را دیدیم و باید به خوبی بازی ژاپن عمل کنیم.»

مانچینی در پیامی به هواداران عربستان گفت: «ما می‌خواهیم حمایت را ادامه دهید؛ زیرا برای ما مهم است و می‌خواهیم حمایت‌ها ادامه پیدا کند. پیام من به بازیکنان این است که همان‌طورکه مقابل ژاپن بازی کردیم، تمرکز کنند و از فرصت‌های موجود استفاده کنند و فرصت‌های زیادی را از دست ندهیم.»

او در پاسخ به اینکه یک مشکل تهاجمی وجود دارد که این سرمربی از آن مطلع است، عنوان کرد: «بدیهی است که برای پیروزی باید از فرصت‌ها استفاده کرد. حتی اگر این مشکل کم باشد، ما روی راه‌حل‌های فشرده کار کرده‌ایم و می‌خواهیم تیم به نتایج مطلوب دست یابد. تیم ملی بحرین تیم خوبی است؛ به‌خصوص از نظر فیزیکی. هر بازی شرایط خاص خود را دارد و ما فردا برای پیروزی تلاش خواهیم کرد.»

سرمربی ایتالیایی عربستان در ادامه گفت: «مأموریت اصلی من بهبود عملکرد تیم ملی عربستان است و از شما دعوت می‌کنم برای دیدن کیفیت کار به آمار مقابل ژاپن نگاه کنید.»

او در مورد احتمال دعوت سلمان الفرج گفت: «من بازی همه بازیکنان را، چه در لیگ برتر و چه در لیگ دسته اول، دنبال می‌کنم. دو بازی سلمان الفرج را هم دنبال کردم و درهای تیم ملی همیشه به‌روی همه باز است.»

مانچینی همچنین در مورد تغییر تاکتیکش گفت: «همه تیم‌ها در سراسر جهان شیوه بازی خود را در طول مسابقه تغییر می‌دهند و این امری طبیعی است. من یک مربی هستم و وظیفه من یافتن راه‌حل و مداخله برای ایجاد تفاوت است. حمایت روحی و روانی از بازیکنان بسیار مهم است و از وزیر ورزش و رئیس فدراسیون بابت نزدیک بودن به بازیکنان و حمایتشان تشکر می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها