کد خبر : 2076848 | 24 مهر 1403 ساعت 06:32 | 9.2K بازدید | 5 دیدگاه

تیم‌هایی که بعید است اسم‌شان را شنیده باشید

شگفتی‌سازهای جدید جام حذفی با نام‌های عجیب!

رقابت‌های جام حذفی در شرایطی در حال برگزاری است که تیم‌هایی با نام عجیب در آن باقی مانده‌اند.

شگفتی‌سازهای جدید جام حذفی با نام‌های عجیب!

به گزارش "ورزش سه"، مرحله سوم جام حذفی در شرایطی اواسط آبان‌ماه برگزار می‌شود که 18 تیم لیگ یکی وارد تورنمنت می‌شوند و با احتساب 14 تیمی که از لیگ‌های دسته سوم و دوم بالا آمده‌اند برای رسیدن به مرحله یک شانزدهم نهایی تلاش می‌کنند.

در بین تیم‌هایی که از دسته‌های پایین به مرحله یک سی و دوم نهایی جام حذفی صعود کرده‌اند، برخی تیم‌ها حضور دارند که نام شان برای اهالی فوتبال ناآشناست. تیم‌هایی که در این مرحله به لیگ یکی‌ها برخورد کرده‌اند و امیدوار به ادامه شگفتی‌سازی در حذفی هستند.

ستارگان آبی‌پوش زیدون: تیمی که به تازگی به لیگ دسته دوم صعود کرده از شهری کوچک در خوزستان در جام حذفی بالا آمده و قرار است در مرحله بعدی با پیکان تهران روبه‌رو شود. این تیم آبی‌پوش در مرحله قبلی نود ارومیه را حذف کرد و جالب است که بدانید رسول اصغرزاده مهاجم سابق استقلال تهران هدایت آن را برعهده دارد و امیدوار به شگفتی‌سازی است.

یاران شهید ابراهیم هادی: باشگاهی که چندی قبل محمد انصاری ستاره سابق پرسپولیس تاسیس کرد و در لیگ دسته سوم فعالیت می‌کند، حالا در جام حذفی به جمع 32 تیم برتر صعود کرده است. انصاری به عنوان مدیرعامل و مربی در این باشگاه فعالیت می‌کند و منتظر است تا حریف خود را از بین شناورسازی قشم و نخل بم بشناسد. دیداری که نتیجه‌اش را کمیته انضباطی تعیین خواهد کرد.

شناورسازی قشم: تیم جنوبی فوتبال ایران سال گذشته به لیگ دسته دوم صعود کرد و در این دسته فعالیت می‌کند. آنها به واسطه عدم حضور نخل بم هنوز تکلیف بازی‌شان مشخص نشده اما احتمالا با حکم کمیته انضباطی برنده می‌شوند و جواز حضور در مرحله بعد را به دست می‌آورند. این تیم هرمزگانی در صورت رسیدن به مرحله بعد با یاران شهید ابراهیم هادی روبه‌رو می‌شود.

پادنا میمند فارس: تیمی از جنوب استان فارس که در لیگ دسته سوم فعالیت دارد؛ آنها با پیروزی در مرحله قبلی به جمع 32 تیم رسیدند و در این مرحله باید با مس سونگون لیگ یکی دیدار کنند.

دیدگاه‌ها