کد خبر : 2076834 | 24 مهر 1403 ساعت 04:23 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

گلر النصر مورد عمل جراحی قرار می‌گیرد

نواف العقیدی، گلر عربستانی النصر، باید کمر خود را به تیغ جراحان بسپارد.

گلر النصر مورد عمل جراحی قرار می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الریاضیة نوشته است پزشکی که هفته گذشته معاینه‌های نواف العقیـدی، دروازه‌بان تیم فوتبال النصر، را انجام داده بود، توصیه کرد که پس از نتایج این معاینه‌ها، عمل جراحی در ناحیه کمر انجام شود. طبق گزارش منابع اختصاصی «الریاضیه»، این معاینه‌ها در یکی از مراکز تخصصی پزشکی در شهر بوردو فرانسه انجام شده است.

همین منابع توضیح داده‌اند که پزشک فرانسوی دو گزینه پیش روی العقیـدی ۲۴ ساله قرار داده است و گزینه سومی وجود ندارد: اولین گزینه انجام عمل جراحی برای بازگشت به تمرینات و مسابقات و از بین بردن درد است و دومین گزینه ادامه فعالیت بدون جراحی با تحمل درد ناشی از آسیب‌دیدگی. به همین دلیل، دروازه‌بان گزینه اول را ترجیح داده است.

همچنین این منابع فاش کرده‌اند که پزشک به دروازه‌بان باشگاه النصر اجازه داده است که عمل جراحی را به تأخیر بیندازد، مشروط به اینکه قادر به تحمل درد باشد.

طبق این گزارش، اگر العقیـدی تصمیم به انجام جراحی بگیرد، دوره غیبت او حدود دو ماه خواهد بود. العقیـدی پیشتر با مدیریت باشگاه خود توافق کرده بود که به این مرکز پزشکی در فرانسه سفر کند تا وضعیت نهایی آسیب‌دیدگی کمر خود را، که از فصل گذشته با آن دست و پنجه نرم می‌کند، مشخص کند.

این دروازه‌بان در ۴۱ بازی برای تیم النصر به میدان رفته و در این مدت ۴۳ گل دریافت کرده و در ۱۲ بازی دروازه خود را بسته نگه داشته است. همچنین او در ۴ مسابقه ملی برای تیم ملی عربستان بازی کرده و هیچ گلی دریافت نکرده است.

بدین ترتیب چنانچه او مورد عمل جراحی قرار بگیرد، بازی‌های این تیم از جمله دیدار با استقلال را از دست می‌دهد. هر چند که گلر اول النصر، بنتوی برزیلی است.

دیدگاه‌ها