کد خبر : 2076827 | 23 مهر 1403 ساعت 18:49 | 8.1K بازدید | 17 دیدگاه

تماس‌های غیررسمی: انگلیس فقط گواردیولا را می‌خواهد

اتحادیه فوتبال انگلیس برای انتخاب جانشین گرت ساوت‌گیت با پپ گواردیولا تماس برقرار کرده است.

تماس‌های غیررسمی: انگلیس فقط گواردیولا را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، اتحادیه فوتبال با پپ گواردیولا از منچسترسیتی برای انتخاب سرمربی بعدی انگلیس "تماس غیررسمی" برقرار کرده است.

تیم ملی انگلیس پس از جدایی گرت ساوت‌گیت، به دنبال شکست در فینال یورو 2024 مقابل اسپانیا، مربی جدیدی را انتخاب نکرده تا جانشین دائمی این مربی انگلیسی باشد.

با تصمیم بزرگی که فدراسیون فوتبال انگلیس باید اتخاذ کند، به همین دلیل تصمیم گرفته شد برای سه اردوی پیش روی سه شیرها، لی کارزلی، مربی تیم زیر 21 ساله‌های انگلیس، به عنوان جانشین موقت ساوت‌گیت انتخاب شود.

در حالی که این مربی 50 ساله بسیاری را با عملکرد هجومی خود تحت تأثیر قرار داده و تقریباً تمام ستاره‌های خط حمله انگلیس را در چهار بازی خود تا کنون به کار گرفته، اتحادیه فوتبال انگلیس قصد دارد سرمربی دائمی جدید را انتخاب کند.

و این جست‌وجو اکنون هیئت حاکمه فوتبال انگلیس را به پپ گواردیولا رسانده، چون آینده او در منچسترسیتی با توجه به وضعیت قراردادی این مربی که در پایان فصل تمام می‌شود، نامشخص است.

2094802

بر اساس اطلاعات روزنامه تایمز، اتحادیه انگلیس با پپ گواردیولا مذاکراتی داشته و پیش‌بینی می‌شود در هفته‌های آینده در مورد آینده خود تصمیم‌گیری کند.

بر اساس این گزارش، اتحادیه فوتبال در شروع فصل جاری "تماس‌های غیررسمی" با گواردیولا برقرار کرده و این مربی اسپانیایی برای آن‌ها "گزینه ایده‌آلی" خواهد بود.

با توجه به موفقیت او در ورزشگاه اتحاد، عجیب نیست که منچسترسیتی بخواهد این مربی 54 ساله برای فصل دهم با این باشگاه به همکاری‌اش ادامه دهد و گواردیولا هم هنوز به اتحادیه فوتبال انگلیس پاسخ مشخصی نداده است.

دیدگاه‌ها