کد خبر : 2076820 | 23 مهر 1403 ساعت 18:25 | 14.1K بازدید | 26 دیدگاه

ایران فردا شاید با کاپیتان جدید

رهبری تیم ملی بر عهده یکی از این دو نفر!

تیم ملی ایران نگاه انتقامی به مصاف با قطر دارد.

رهبری تیم ملی بر عهده یکی از این دو نفر!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در سال 2024 در مجموع بازی‌های دوستانه و رسمی در 15 بازی به میدان رفته که در این بین یک سوم بازی‌ها را علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم بوده است. اولین کاپیتانی علیرضا در جام ملت‌های آسیا بود که در مصاف با هنگ کنگ آن را تجربه کرد و بازی با گل دقیقه 24 مهدی قایدی به نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

دومین کاپیتانی جهانبخش با خاطره‌ای شیرین برای خودش و همه ایرانی‌ها همراه شد. یک چهارم نهایی جام ملت‌ها و در شرایطی که ایران با یک گل از ژاپن عقب افتاده بود محمد محبی در دقیقه 55 کار را به تساوی کشاند و خود علیرضا جهانبخش در دقیقه 6+90 از روی نقطه پنالتی کامبک ایران مقابل ژاپن را کامل کرد.

تا 5 هفته بعد و مصاف هفته آخر مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی بازوبند کاپیتان ایران به جهانبخش نرسید. آن بازی با تساوی بدون گل تمام شد. فیفادی شهریور مجددا قرعه به نام علی جهان افتاد و او در مصاف هفته دوم دور نهایی انتخابی جام جهانی رهبری شاگردان قلعه‌نویی را بر عهده داشت که آن بازی با برد یک بر صفر کشورمان همراه شد.

بالاخره آخرین کاپیتانی جهانبخش در سال 2024 هفته گذشته مقابل ازبکستان رقم خورد که در آن بازی هیچ گلی رد و بدل نشد تا 3 برد و 2 تساوی ماحصل روزهایی باشد که علیرضا بازوبند آبی‌رنگ را به بازو بسته بود.

نکته اینجاست که در شب ناکامی ایران مقابل قطر در نیمه نهایی جام ملت‌ها احسان حاج صفی کاپیتان تیم ما بود و در بازی فردا ایران با فرمانده جدید به مصاف این حریف خواهد رفت.

قطعا اگر علی جهان مقابل قطر در زمین حضور داشته باشد، کاپیتان تیم ملی خواهد بود و در غیر این صورت این وظیفه به مهدی طارمی سپرده خواهد شد. آن هم در روزی که هواداران ایرانی منتظر گرفتن انتقام بازی قبلی هستند.

دیدگاه‌ها