کد خبر : 2076817 | 24 مهر 1403 ساعت 03:07 | 1.9K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی مشهور در انتظار ثبات؛

چهارمین معارفه مورایس با مدیران سپاهان!

ژوزه مورایس در سومین سال همکاری با باشگاه سپاهان همکاری با چهارمین مدیرعامل را آغاز کرده است.

چهارمین معارفه مورایس با مدیران سپاهان!

به گزارش "ورزش‌ سه"، پس از پایان لیگ بیستم بود که محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان انتخاب شد و طی دو سال حضور محرم نویدکیا در راس کادر فنی طلایی پوشان اصفهانی حضور ساکت که چهره‌ای محبوب نزد هواداران سپاهانی به شمار می‌رود نیز ادامه داشت.
ساکت پس از پایان لیگ نوزدهم به عنوان جانشین تابش کارش را آغاز کرد و با حمایت اعضای هیئت مدیره موفق شد در پنجره تابستانی لیگ بیست و دوم ژوزه مورایس سرشناس را جانشین محرم نویدکیا کند.

دوران حضور محمدرضا ساکت اما در زمستان سال گذشته به پایان رسید و او به دلیل آنچه قوانین مربوط به بازنشستگی و ورود سازمان های بالادستی نامیده شد، کارش را نیمه کاره رها کرد و جای خود را به منوچهر نیکفر داد که پس از استعفای مسعود تابش در هفته‌های پایانی لیگ نوزدهم هم همین مسئولیت را برعهده گرفته بود.

دوران حضور نیکفر اما به دلیل نتایجی که سپاهان در آن مقطع کسب می‌کرد طولانی نشد و او که به عنوان چهره‌ای تاثیرگذار و مهم در کارخانه و باشگاه تحمل شعارهای هواداران علیه خودش را نداشت، استعفا داد و رفت.

2094785

پس از چند ماه جست‌وجوی مدیران شرکت فولاد مبارکه سرانجام قرعه به نام مهدی آذربایجانی افتاد که به عنوان معاون مالی در شهرداری اهواز فعالیت می‌کرد، اما در حالی که به نظر می‌رسید پس از قهرمانی طلایی پوشان در جام حذفی حضور آذربایجانی ادامه دار باشد، طبق آنچه تغییر در پست مدیریتی وزارت سمت خوانده شد، بار دیگر مدیریت باشگاه سپاهان دستخوش تغییر شد و این بار این تغییر ناگهانی بود.

ظهر روز دوشنبه احمد یوسف‌زاده مدیرعامل جدید سپاهان در اولین تمرین طلایی پوشان حاضر شد تا مورایس طی دوران دو سال و چند ماهه حضورش در اصفهان برای چهارمین مرتبه با یک چهره جدید آشنا شود.

نتایج تیم فوتبال سپاهان مهم ترین اثر را در ارزیابی عملکرد تیم فوتبال باشگاه دارد و باید دید احمد یوسف‌زاده که به مانند نیکفر یک چهره مهم و کلیدی کارخانه بوده و طی چند سال اخیر در پرده روی تصمیمات استراتژیک اثرگذار بوده چه عملکردی روی صندلی مدیریت باشگاه سپاهان خواهد داشت.

دیدگاه‌ها