کد خبر : 2076816 | 23 مهر 1403 ساعت 18:00 | 24.9K بازدید | 36 دیدگاه

همه در انتظار بازگشت خانبان به پرسپولیس

با توجه به وعده رضا درویش در خصوص بازگشت مهرداد خانبان به پرسپولیس، اکنون باید دید با حضور گاریدو شرایط به چه شکلی پیش خواهد رفت.

همه در انتظار بازگشت خانبان به پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد خانبان یکی از قدیمی‌ترین اعضای فنی پرسپولیس محسوب می‌شود که دوران حضورش در این تیم به بیش از یک دهه می‌رسد. او که سابقه کار با مربیان زیادی در این تیم را دارد، رفته رفته مدارج عملی و علمی برای پیشرفت کاری خود را نیز دنبال کرد و در دوره هدایت یحیی گل‌محمدی و در ادامه اوسمار ویرا با آزادی عمل بیشتری مواجه شد.

با این حال به نظر می‌رسید در دوره حضور گاریدو به عنوان سرمربی جدید و اسپانیایی پرسپولیس این همکاری شکل کامل‌تری نیز به خود بگیرد و خانبان که از بیشترین شناخت و اطلاعات از سطح فوتبال ایران و بازیکنان برخوردار بود، همکاری ویژه‌ای با سرمربی تیم دنبال کند.

در ادامه اما شرایطی شکل گرفت که خانبان ترجیح داد به همکاری خود با این باشگاه خاتمه دهد و مدتی است که در جمع سرخپوشان حضور ندارد. پیگیری‌ها از رضا درویش با یک پاسخ مواجه شد و مدیرعامل سرخ‌ها مدعی شد که با برطرف شدن برخی سوءتفاهمات و گفت‌وگوی طرفین، خانبان به جمع اعضای کادرفنی گاریدو در بازگشت این مربی اضافه خواهد شد.

باید دید با توجه به بازگشت گاریدو از سفر به اسپانیا و گفت‌وگویی که او در وهله اول با کریم باقری داشته، مقدمات بازگشت خانبان نیز به این تیم فراهم خواهد شد یا مسیر طرفین همچنان دور و جدا از یکدیگر خواهد بود.

دیدگاه‌ها