کد خبر : 2076814 | 23 مهر 1403 ساعت 17:57 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

بریس مروتی سه امتیازی شد؛

امضای گلزن همیشگی لیگ برتر در جدال حساس‌

تیم کراپ الوند با درخشش و بریس علی مروتی، سومین گلزن برتر لیگ باشگاهی در فصول اخیر، به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کرد و جایگاه سوم را به انحصار خود درآورد.

امضای گلزن همیشگی لیگ برتر در جدال حساس‌

به گزارش "ورزش سه"، علی مروتی از مهم‌ترین اهداف نقل و انتقالاتی پیش فصل لیگ برتر فوتسال ایران بود که طی انتقالی بزرگ از سن ایچ ساوه راهی کراپ الوند شد. او تا پیش از دبل خود در حساس‌ و هیجان‌انگیزترین مسابقه هفته، با 134 گل پس مهدی جاوید و سعید احمدعباسی، سومین گلزن برتر لیگ باشگاهی ایران در پنج فصل اخیر به شمار می‌رفت و با توجه به قریحه و مهارت خاص که او را بهترین چارچوب شناس لیگ برتر کرده، تصویر بزرگی برای طرفداران الوندی نمایان می‌کرد. 
با این حال، مروتی برای گلزنی با پیراهن کراپ، چند هفته انتظار کشید و سرانجام قابلیت‌های خود را در مهم‌ترین بازی هفته برابر پالایش نفت بندرعباس ارائه داد و با به ثمر رساندن دو گل بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

2094780

در شرایطی که به نظر می‌رسید کراپ و پالایش نفت را نمی‌توان از همدیگر جدا کرد، او با پاس معرکه احمد اسماعیل‌پور توپ را روانه دروازه سپهر محمدی کرد و سه امتیاز سرنوشت‌ساز برای کورس قهرمانی به سعید کشاورزی مربی این تیم هدیه داد.

2094781

مروتی که بهترین گلزن تاریخ تیم سن ایچ ساوه به شمار می‌رود، در فصل گذشته به رغم محرومیت شش هفته ای و البته مصدومیت جزئی که باعث دور ماندن او از میادین بود، آمار بسیار خوبی برجای گذاشت و در 18 مسابقه 16 بار موفق به گلزنی شد و همچنین 10 پاس گل ثبت کرد.

با این وصف، با روشن شدن موتور گلزنی علی مروتی خط هجومی کراپ الوند برای ادامه رقابت‌ها اتشین‌تر خواهد بود و ترکیب این تیم برای قهرمانی را ترسناک‌تر می‌کند.

دیدگاه‌ها