کد خبر : 2076806 | 23 مهر 1403 ساعت 16:59 | 10.5K بازدید | 49 دیدگاه

برای وطن و غزه می‌جنگیم

پیام قدرتمند کاپیتان تیم ملی فلسطین

کاپیتان تیم‌ ملی فلسطین بر عزم خود و هم‌تیمی‌هایش برای رسیدن به نتیجه مطلوب در دیدار با کویت تاکید کرد.

پیام قدرتمند کاپیتان تیم ملی فلسطین

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فلسطین فردا در چهارمین دور مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 در دوحه به مصاف تیم ملی کویت می‌رود. مصعب البطاط، کاپیتان تیم فلسطین، در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: «از میزبانی فدراسیون قطر تشکر می‌کنیم و به برگزاری این بازی در دوحه خوش‌بین هستیم. روحیه بازیکنان بالاست و انگیزه زیادی برای ارائه عملکرد خوب داریم.»

وی افزود: «مطمئنا من و همه بازیکنان تیم ملی نماینده مردم فلسطین هستیم و اینجا حضور داریم که صدای مردم فلسطین باشیم. من و هم‌تیمی‌هایم پیام‌های متعددی از داخل فلسطین و غزه دریافت کردیم که منتظر عملکرد تیم ملی کشورشان هستم و با تمام وجود برای تیم فوتبال‌شان آرزوی موفقیت دارند و منتظر مسابقات ما هستند.»

کاپیتان فلسطین همچنین تأکید کرد: «ما به دنبال نتیجه مثبت در این دیدار هستیم و این پیام‌های مردم فلسطین، فشار منفی روی تیم ما نمی‌گذارد، بلکه یک نیروی قوی به تیم ما وارد می‌کند که بتوانیم با تمام وجود وارد بازی شویم و هر آنچه در وجودمان هست، به نمایش بگذاریم.»

البطاط در پایان خطاب به مردم فلسطین گفت: «همان‌طور که شما برای وطن‌مان می‌جنگید، ما هم برای شما هر آنچه در وجودمان هست، به نمایش می‌گذاریم و برای شما می‌جنگیم. ان‌شاءالله خداوند هم کمک می‌کند تا باعث سربلندی کشورمان شویم.»

دیدگاه‌ها