کد خبر : 2076800 | 23 مهر 1403 ساعت 16:54 | 95.5K بازدید | 74 دیدگاه

انگار به من گفتند برو سال بعد گنده بیا

حرف‌های تند هادی چوپان در مورد مستر المپیا!

هادی چوپان بعد از نایب قهرمانی در مستر المپیا در مورد این رقابت جذاب صحبت کرد.

حرف‌های تند هادی چوپان در مورد مستر المپیا!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که همه هواداران هادی چوپان منتظر قهرمانی او در مستر المپیا بودند و حتی بعد از شروع رقابت نیز بسیاری از کارشناسان او را به عنوان قهرمان احتمالی معرفی می‌کردند، داوران مسترالمپیا سامسون داوودا نیجریایی را به عنوان قهرمان انتخاب کردند تا دوباره دست چوپان از این عنوان کوتاه بماند.

او در اولین گفت‌وگوی خود در خصوص رقابت مستر المپیا انتقاداتی را نسبت به تیم داوران مطرح کرده و گفته که او تنها سایز کوچک‌تری نسبت به بدنساز نیجریایی داشت و سایر موارد این رشته نظیر زیبایی و تفکیک را به خوبی رعایت کرده بود.

ویدئو: 355700

اظهارات این ستاره محبوب ایرانی را بخوانید:

* تو نایب قهرمان شدی، نظرت چیست؟
ما تمام سال زحمتمان را کشیدیم دیگر، خواستیم بهترین فرم بدنمان را بیاوریم و آوردیم. ما به حساب این هستیم که مستر المپیا یک بدن تفکیک شده و زیبا می‌خواهد، من نمی‌دانستم باید بزرگ باشی و وزن زیاد داشته باشی. به هر صورت نظر داوران این بود و حرفی هم نیست که من بزنم.

* سال بعد چه خواهی کرد؟
تصمیمات جدی‌تری می‌گیریم. ما هم گیج هستیم و نمی‌دانیم مسترالمپیا چه چیزی از ورزشکاران می‌خواهد که ما همان را بیاوریم. اگر بحث به سایز است ما باید سایز بیاوریم اما ما چیزی که در مورد بدنسازی خواندیم، تفکیک و بدنسازی و کاندیشن بود.

* این نایب قهرمانی ناامیدت نمی‌کند؟
من 50 دوره قهرمانی را تجربه می‌کنم و باور اولم نیست. این رقابت را هرکسی ببرد، اسمش در تاریخ نوشته می‌شود و تعدادش مهم نیست. من از خودم راضی‌ام چون تلاش خودم را کردم. نیازی نیست ناراحت باشم به‌خاطر اینکه داوران نظرشان با من متفاوت بود.

2094761

* با هوادارانت چه صحبتی داری؟
من برای همه مردم دنیا آرزوی شادی و سلامتی دارم. مردم همیشه پشت قهرمان‌ها بودند و ما هرچه داریم از هواداران است. من از همه هواداران در هرجای دنیا مخصوصا مردم بزرگ دنیا تشکر می‌کنم و امیدوارم من را بخشیده باشند که نتوانستم برایشان طلا بگیرم.

* تو خیلی سخت تمرین می‌کنی، فکر نمی‌کنی باید شدت تمریناتت کم شود؟
من دوست دارم همه چیز خوب باشد. مربی من زحمت می‌کشد و من باید خوب کار کنم. من دوست دارم زیباترین بدن را با تفکیک بسازم، اگر من بخواهم که انقدر سایز داشته باشم و بدون حالت باشم، نیاز نیست اینطور زحمت بکشم. داوران انگار می‌گویند هادی چوپان برو گنده بیا. دیگر نیازی نیست انقدر زحمت بکشم. چرب‌تر بیایم می‌توانم بهتر مقام بیاورم.

دیدگاه‌ها