کد خبر : 2076799 | 23 مهر 1403 ساعت 16:50 | 22.2K بازدید | 9 دیدگاه

کارلتو کنار زوئی سالدانا

راز پنهان عکس وایرال آنچلوتی و بازیگر هالیوودی!

سرمربی رئال مادرید دیروز عکسی از خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که در آن زوئی سالدانا، بازیگر هالیوودی، او را همراهی می‌کرد.

راز پنهان عکس وایرال آنچلوتی و بازیگر هالیوودی!

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی به عنوان یک حرفه‌ای چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی فوتبال شهرت جهانی زیادی دارد. با این حال، فراتر از چمن، مربی ایتالیایی استعدادهای دیگری را نیز از خود نشان داده است.

دیروز تصویری از سرمربی ایتالیایی در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد چرا که در آن، آنچلوتی در کنار بازیگر مشهور زوئی سالدانا، قهرمان فیلم‌هایی مانند آواتار یا نگهبانان کهکشان حضور داشت. سالدانا در لندن برای نمایش فیم جدید خود بود.

سرمربی رئال مادرید عکس را همراه با این متن منتشر کرد: «وقت گذرانی با دوستان خوب».

بسیاری  تعجب کرده‌اند که این دو یکدیگر را چطور می‌شناسند! پاسخ؟ کارلو آنچلوتی در سال 2016 به عنوان بازیگر در فیلم "Star Trek Beyond" شرکت کرد و یک نقش کوتاه و گذرا داشت فیلمی که زوئی سالدانا نیز در آن حضور دارد. این ایتالیایی همچنین رابطه بسیار خوبی با تمام اعضای خانواده بازیگر از جمله همسرش، مارکو پرگو ایتالیایی، دارد که دلیل اصلی حضور مربی در فیلم بود.

کارلتو چندی پیش در مورد دوستی با سالدانا و همسرش گفته بود: «ما رابطه خانوادگی خوبی داریم. آنها برای فیلمبرداری فیلم در ونکوور بودند و از من خواستند که بیایم آنها را ببینم. من به آنجا رفتم، با کارگردان صحبت کردم و او به من گفت که به تو نقش کوچکی می‌دهم.»

دیدگاه‌ها