کد خبر : 2076798 | 23 مهر 1403 ساعت 16:48 | 14.2K بازدید | 19 دیدگاه

ببینید چه کسانی انتقاد می‌کنند

خنده رئیس یوفا به ادعای رودری و کارواخال

رئیس یوفا به بازیکنانی مانند رودری، کارواخال و دی بروینه که به طور علنی تهدید به اعتصاب کرده‌اند، کنایه زد.

خنده رئیس یوفا به ادعای رودری و کارواخال

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال در حال حاضر مثل یک بمب ساعتی است. شیوع مصدومیت‌ها، هر کدام به نوعی جدی، باعث عصبانیت بازیکنان شده و آنها در مصاحبه‌های خود دیگر ملاحظه‌ نمی‌کنند. بازیکنانی چون رودری، آلیسون و کارواخال به طور علنی ابراز نگرانی کرده و تهدید به اعتصاب در صورت عدم پیدا کردن راه‌حلی توافقی بین مقامات و ورزشکاران کرده‌اند.

پپ گواردیولا نیز در چندین مورد درباره این موضوع ابراز نارضایتی کرده و شکایت کرده است که فیفا و یوفا در حال کشتن «مرغی که تخم طلا می‌گذارد» هستند.

الکساندر چفرین این چالش را پذیرفته و به میدان آمده است. رئیس بالاترین نهاد فوتبال اروپا به بازیکنانی که خواستار کناره‌گیری از بازی در یک دوره نامشخص هستند، پاسخ داده است.

او در مجمع اخیر ECA به اشباع تقویم اشاره کرد، هرچند که با زبانی کنایه‌آمیز گفت: «ما باید بپذیریم که تقویم مسابقات به حداکثر ظرفیت خود رسیده است. ما به مرز محدودیت‌ها رسیده‌ایم.»

چفرین ولی امروز صراحتا به ستاره‌های بزرگ فوتبال که اولین کسانی هستند که علیه سیستم شورش کرده‌اند، پاسخ داد: «ببینید چه کسانی شکایت می‌کنند. کسانی که بالاترین دستمزدها را دارند و ۲۵ بازیکن سطح اول در تیمشان هستند. کسانی که کمتر درآمد دارند و تنها یازده بازیکن خوب دارند، شکایت نمی‌کنند و از بازی کردن لذت می‌برند.»

2094744

دیدگاه‌ها