کد خبر : 2076790 | 23 مهر 1403 ساعت 16:05 | 5.8K بازدید | 8 دیدگاه

بعد از یک ماه: فرمین لوپز به تمرین بارسا بازگشت

فرمین لوپز با پشت سر گذاشتن مصدومیت به تمرینات گروهی بارسلونا ملحق شد.

بعد از یک ماه: فرمین لوپز به تمرین بارسا بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، کادر پزشکی بارسلونا امروز یکی از همراهان خود را از دست داد: فرمین لوپز. این هافبک صبح امروز به تمرینات گروهی شاگردان هانسی فلیک ملحق شد.

او همانند سایر بازیکنان به طور عادی تمامی بخش‌های تمرین را پشت سر گذاشت. بنابراین همه چیز نشان می‌دهد که او برای بازی یکشنبه آینده مقابل سویا، که در مونتخوئیک برگزار می‌شود، در دسترس هانسی فلیک خواهد بود.

این ملی پوش اسپانیایی در 17 سپتامبر از ناحیه عضله ران پای راستش آسیب دید. کادرپزشکی بارسلونا سپس تایید کرد که او حدود سه هفته از میادین دور خواهد بود. در نهایت او یک ماه از میادین دور بود.

2094702

فرمین لوپز در این فصل با وجود مصدومیت‌ها خوش شانس نبوده است. این بازیکن در روز 3 سپتامبر در جریان اردوی تیم زیر 21 ساله‌های اسپانیا از ناحیه ران پای چپ دچار آسیب عضلانی شد و درست در روزی که به بارسا پیوست، مصدومیت دیگری رخ داد.

این بازیکن جوان تنها سه بازی برای تیم فلیک انجام داده که هر سه بازی در لالیگا بوده است. او به دلیل مصدومیت‌هایی که داشته 57 دقیقه بازی کرده است: او مقابل اتلتیک بیلبائو، رایووایه‌کانو و رئال وایادولید بازی کرد.

اکنون مربی آلمانی بازیکن مهمی در خط میانی دارد که باید برای او جا باز کند. اریک گارسیا، پدری، مارک کاسادو، پابلو توره در غیاب لوپز در خط میانی بازی می‌کردند. بعد از یک ماه: فرمین لوپز به تمرین بارسا بازگشت.

دیدگاه‌ها