کد خبر : 2076786 | 23 مهر 1403 ساعت 15:54 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

موزرسکی و رفقا در عرض سه روز دبل شدند!

جدال تیم‌های کهکشانی لیگ برتر والیبال ژاپن را باز هم تیم اوزاکا بلوئتن برد.

موزرسکی و رفقا در عرض سه روز دبل شدند!

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی از هفته دوم مسابقات لیگ برتر والیبال ژاپن تیم اوزاکا بلوئتن با سرمربیگری لوران تیلیه توانست با نتیجه سه بر دو مقابل سانتوری سانبردز ژاپن قهرمان فصل قبل ژاپن به برتری دست پیدا کند تا این تیم را در ظرف سه روز دبل کند.

در این دیدار‌ جذاب، تیم اوزاکا بلوئتن ابتدا ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ از آن خود کرد اما تیم سانتوری سانبردز بلافاصله جواب داد و ست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد. در ست سوم بازهم این تیم اوزاکا بلوئتن بود که به پیروزی ۲۵ بر ۲۱ رسید. در ست چهارم دوباره یاران دیمیتری موزرسکی در تیم سانتوری سانبردز به خود آمدند و ست چهارم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ بردند تا همه چیز به ست پنجم کشیده شود.

در ست پنجم این یوجی نیشیدا و تیمش اوزاکا بلوئتن بود که از اشتباهات تیم سانتوری سانبردز استفاده کردند و در نهایت پیروز ست پنجم و برنده کلی مسابقه شدند تا همانند بازی اول، این تیم اوزاکا باشد که سانتوری سانبردز را مغلوب خود سازد.

در این دیدار، دیمیتری موزرسکی قطر پاسور تیم سانتوری سانبردز با کسب بیست و هشت پوئن امتیازآورترین بازیکن میدان بود و در تیم پیروز یعنی اوزاکا بلوئتن توماس جاشکه دریافت کننده قدرتی آمریکایی، بیست و هفت امتیاز به دست آورد، یوجی نیشیدا و میگل آنخل لوپز دیگر بازیکنان موثر اوزاکا در این جدال حساس بودند. همچنین الکساندر اشلیفکا قدرتی زن سرشناس و لهستانی سانتوری سانبردز به دلیل مصدومیت در این بازی غایب بود.

دیدگاه‌ها