کد خبر : 2076784 | 23 مهر 1403 ساعت 15:52 | 7.1K بازدید | 12 دیدگاه

تاکید ویژه سرمربی قطر روی مسائل روحی روانی:

اتفاق ویژه در تمرین‌ قطری‌ها: سخنرانی انگیزشی لوپز

مارکز لوپز در تمرین روز گذشته تاکید زیادی روی مسائل انگیزشی بازیکنانش داشت.

اتفاق ویژه در تمرین‌ قطری‌ها: سخنرانی انگیزشی لوپز

به گزارش "ورزش سه"، قطری‌ها روز گذشته تمرین خود را برای دیدار با تیم ملی ایران برگزار کردند و عصر امروز هم آخرین جلسه تمرینی را پیش از دیدار مهم مقابل ایران برگزار خواهند کرد، در تمرین روز گذشته لوپز مسائل روحی روانی را در دستور کار خود قرار داد و بارها با بازیکنانش صحبت کرد.

در تمرین روز گذشته، لوپز بر روی جنبه‌های تاکتیکی تمرکز داشت و وظایف ویژه‌ای را به برخی از بازیکنان محول کرده بود، او همچنین تمریناتی را در نظر گرفته بود تا استقامت و چابکی بازیکنان را مورد ارزیابی قرار دهد و ترکیبی مناسب برای بازی با ایران را به میدان بفرستد.

لوپز در ابتدای تمرین جلسه‌ای طولانی با بازیکنانش برگزار کرد و از عملکرد آن‌ها در بازی قبلی مقابل قرقیزستان تمجید کرد، او خواستار افزایش تمرکز در دیدار آینده مقابل ایران شد و تأکید کرد که پیروزی در این بازی بسیار حائز اهمیت است، به ویژه که تیم ایران یکی از رقبای اصلی برای صعود به مرحله بعدی است.

لوپز در فضایی مثبت و با خوش‌بینی سعی کرد تا روحیه بازیکنانش را افزایش دهد، او پیام ویژه‌ای به بازیکنانش داد و از آن‌ها خواست تا سوت پایان بازی با جنگندگی بالا بازی کنند و دستورات کادر فنی را به دقت اجرا کنند.

در این جلسه تمرینی تمام بازیکنان قطر حضور داشتند و بدون بازیکن مصدوم جلسه تمرینی آنها به پایان رسید، او تمام بازیکنانی که در دیدار با قرقیزستان به میدان رفتند را در اختیار داشت و با ترکیبی کامل مقابل تیم ملی ایران حضور پیدا خواهند کرد.

دیدگاه‌ها