کد خبر : 2076783 | 23 مهر 1403 ساعت 15:45 | 15.5K بازدید | 46 دیدگاه

وقتی فیفا دی تمام شود

هالووین در انتظار بارسا: چه هفته ترسناکی!

روزهای آرام بارسلونا رو به پایان است و با اتمام وقفه بازی‌های ملی یک هفته بسیار دشوار و پر استرس منتظر آبی و اناری‌هاست.

هالووین در انتظار بارسا: چه هفته ترسناکی!

به گزارش "ورزش سه"، پس از وقفه بازی‌های ملی، کاتالان‌ها به مصاف سویا می‌روند و سپس با سخت‌ترین رقیب در این مرحله از لیگ قهرمانان، بایرن، و قوی‌ترین تیم لالیگا، رئال مادرید در برنابئو روبرو خواهند شد.

بایرن و کلاسیکو قبل از روز هالووین

بارسلونا از یک وقفه آرام در رقابت‌ها به دلیل بازی‌های ملی لذت می‌برد. کاتالان‌ها به عنوان صدرنشین لالیگا و با یک پیروزی پرگل در لیگ قهرمانان به دومین وقفه بازی‌های ملی رسیدند. اما پس از این وقفه، تیم تحت هدایت هانسی فلیک یک هفته ترسناک در پیش دارد، پس از تقابل با سویا در مونتجویک، با بازی‌هایی دشوار مقابل بایرن و رئال مادرید.

این دو رقیب از قوی‌ترین‌های این ماه‌ها و احتمالاً کل فصل هستند. اما شروع عالی فصل، به جز دو استثنا در موناکو و پامپلونا به روحیه تیم کمک کرده است و آن‌ها خود را قادر به غلبه بر هر رقیبی می‌بینند.

2094690

آبی‌اناری‌ها روز یکشنبه آینده به مصاف سویا در المپیک مونتجویک خواهند رفت. اما مهم‌ترین بخش این دوره، و تمام آنچه که تاکنون از فصل گذشته، در هفته مابین ۲۱ تا ۲۷ اکتبر (30 مهر تا 6 آبان) خواهد بود. کاتالان‌ها سومین تقابل خود در لیگ قهرمانان را پس از موناکو و یانگ بویز، مقابل بایرن برگزار خواهند کرد. آن‌ها میزبان آلمانی‌ها خواهند بود و این یکی از بازی‌هایی است که نشان می‌دهد آیا تیم هانسی فلیک یکی از مدعیان رسیدن به مراحل بالاتر در اروپا است یا خیر... تیم مونیخی در بوندسلیگا با ۱۴ امتیاز هم‌امتیاز با لایپزیش در صدر قرار دارد و در تقابل‌های اخیرش با کاتالان‌ها واقعاً دردسرساز بوده است.

تیم سابق فلیک و لواندوفسکی بدون شک قوی‌ترین رقیبی است که آن‌ها در این مرحله اول با آن روبرو خواهند شد، زیرا پس از دیدار با بایرن، باید با ستاره سرخ، برست، بروسیا دورتموند، بنفیکا و آتالانتا نیز مواجه شوند. دیدار با آلمانی‌ها در تاریخ 30 مهر خواهد بود و سپس بارسا با دومین و مهم‌ترین چالش این هفته روبرو خواهند شد.

سفر خطرناک به برنابئو

تیم کاتالانی به سانتیاگو برنابئو خواهد رفت. مادریدی‌ها که در جدول دوم هستند، برای کاهش فاصله با تیم هانسی فلیک به پیروزی نیاز دارند: آن‌ها تنها سه امتیاز کمتر دارند. آن‌ها تنها به نزدیک شدن به آبی‌اناری‌ها در جدول بسنده نکرده‌اند. همچنین رئال قوی‌ترین رقیب در خانه است: آن‌ها پنج دیدار خانگی خود را پیروز شده‌اند.

2094691

بنابراین، تیم آنچلوتی آزمونی بسیار سخت برای بارسلونایی خواهد بود که در لالیگا تنها مقابل اوساسونا شکست خورده است. این دو بازی، مقابل بایرن و رئال مادرید، به طور قابل توجهی نه تنها سطح رقابتی آن‌ها را نشان خواهد داد بلکه مشخص خواهد کرد آیا بارسلونا می‌تواند به رویاهای خود برای فصلی پر افتخار ادامه دهد یا خیر. به خصوص پس از اینکه فصل گذشته بدون عنوان پایان یافت.

قبل از سومین وقفه، دربی نیز در انتظار آبی‌اناری‌هاست. اسپانیول در تاریخ ۳ نوامبر به المپیک مونتجوییک سفر خواهد کرد و نباید فراموش کرد که بازی‌ با همسایه همیشه خاص است و پر از تنش و رقابت. قبل از فیفا دی نوامبر، تیم فلیک باید به مصاف ستاره سرخ در لیگ قهرمانان برود و سپس در لالیگا با رئال سوسیداد روبرو می‌شود.

دیدگاه‌ها