کد خبر : 2076776 | 23 مهر 1403 ساعت 15:29 | 3.8K بازدید | 30 دیدگاه

هر امتیاز در این رقابت‌ها حیاتی است؛

مکرم دبوب: شانس صعود فلسطین را زنده می‌کنیم

سرمربی تیم ملی فلسطین در نشست خبری پیش از دیدار با کویت، به اهمیت این بازی در چهارمین دور رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 اشاره کرد.

مکرم دبوب: شانس صعود فلسطین را زنده می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فلسطین که در سه دیدار گذشته خود در مرحله سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 یک تساوی و دو شکست ثبت کرده و در قعر جدول گروه B قرار دارد، فردا در قطر میزبان کویت خواهد بود.

2094671

مکرم دبوب در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی گفت: «ما خوشحالیم که به قطر بازگشته‌ایم؛ جایی که خاطرات خوبی از حضور در جام عرب و جام ملت‌های آسیا داریم. ما به تیم ملی کویت احترام می‌گذاریم و این بازی برای ما بسیار مهم است. ما برای کسب پیروزی و حفظ شانس صعودمان تلاش می‌کنیم.»

دبوب همچنین به مشکلات ناشی از مصدومیت‌ها و غیبت برخی بازیکنان اشاره کرد و افزود: «ترکیب تیم ما به دلیل مصدومیت‌ها ناپایدار بوده است، اما انتظار می‌رود برخی بازیکنان برای بازی فردا آماده باشند. ما هنوز شانس خود را برای صعود به جام جهانی داریم و هر امتیاز در این رقابت‌ها حیاتی است. تیم کویت رقیب مستقیم ما برای رتبه‌های سوم و چهارم است.»

او در پایان گفت: «ما تاکنون از سه بازی تنها یک امتیاز کسب کرده‌ایم و از عملکرد خود مقابل کره جنوبی و عراق راضی هستم، هرچند در بازی مقابل اردن خوب ظاهر نشدیم. بازی فردا برای بازگشت به مسیر رقابت‌ها بسیار مهم است.»

دیدگاه‌ها