کد خبر : 2076774 | 23 مهر 1403 ساعت 15:22 | 7.2K بازدید | 3 دیدگاه

آمدیم که زیبا بازی کنیم و ببریم

سرمربی عمان: ما دیگر کتاب باز هستیم!

تیم ملی عمان در دور چهارم مرحله سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2026 برابر اردن قرار خواهد گرفت.

سرمربی عمان: ما دیگر کتاب باز هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، رشید جابر، سرمربی تیم ملی عمان، در نشست خبری پیش از دیدار با اردن گفت: «بازیکنان تیم عمان به دنبال ارائه عملکردی قوی و متناسب با انتظارات هواداران عمان هستند. این بازی در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 سخت خواهد بود، زیرا اردن تیمی منظم از نظر دفاعی است.»

جابر همچنین تأکید کرد: «حضور ذهنی بازیکنان در این دیدار بسیار مهم است تا به هدف خود برسیم. این عامل به عملکرد تیم و تلاشی که بازیکنان در زمین دارند، مرتبط است.»

وی ادامه داد: «اگر می‌خواهیم در این رقابت‌ها پیشرفت کنیم، باید همیشه خوب بازی کنیم. پیروزی عمان مقابل کویت در مرحله قبلی، تیم ما را دوباره به رقابت بازگرداند، اما ادامه دادن در این مسیر چالشی دیگر است.»

سرمربی عمان در خصوص بازی فردا گفت: «نتیجه این دیدار به جزئیات بستگی دارد و بازی با تکیه بر افراد خاص به نتیجه نخواهد رسید، بلکه سیستم هر تیم است که نتیجه را تعیین می‌کند.»

جابر همچنین اظهار داشت که در تمرینات خود از بازیکنان می‌خواهد تا با آزادی عمل و ارائه فوتبال زیبا بازی کنند، مشابه آنچه در دیدار مقابل کویت انجام دادند. وی افزود: «تیم‌های عمان و اردن مانند کتابی باز هستند و امیدوارم بازیکنان ما به روند خوب خود ادامه دهند و نتیجه مثبتی کسب کنند.»

دیدگاه‌ها