کد خبر : 2076769 | 23 مهر 1403 ساعت 15:07 | 8.8K بازدید | 6 دیدگاه

بنتو: ازبکستان یکی از مدعیان قاره است

سرمربی امارات گفت که غیبت چند بازیکن قطعا روی عملکرد آنها در بازی فردا تأثیر خواهد داشت.

بنتو: ازبکستان یکی از مدعیان قاره است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی امارات که شروع فوق‌العاده‌ای در دور سوم مرحله مقدماتی جام جهانی داشت و توانست با نتیجه سه بر یک قطر را شکست دهد، در ادامه با شکست برابر ایران و توقف غیرمنتظره مقابل کره شمالی، نتایج ناامید‌کننده‌ای کسب کرد و حالا در یک بازی سخت خارج از خانه باید به مصاف ازبکستان برود.

پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی فوتبال امارات در نشست خبری پیش از بازی فردا برابر ازبکستان گفت: ابتدا می‌خواهم درباره سبک بازی‌مان صحبت کنم. ما بازی بازیکنان حریف را به‌خوبی مطالعه کرده‌ایم و تلاش داریم دستورالعمل‌های لازم را به بازیکنان خود منتقل کنیم.

2094649

او ادامه داد: ما از هر لحاظ تیم حریف را تحلیل کرده‌ایم. به‌ویژه در بازی اخیرشان مقابل ایران، بازیکنان ازبکستان تأثیر بسیار خوبی بر من گذاشتند. امروز یک جلسه تمرین رسمی خواهیم داشت و در آن زمان آخرین نکات تاکتیکی را به بازیکنانم خواهم داد.

سرمربی امارات اضافه کرد: یکی از دستیاران ما در بازی‌های ازبکستان حضور داشته و به‌نظر می‌رسد که اطلاعات زیادی از تیم حریف جمع‌آوری کرده است. ما نقاط قوت و ضعف آنها را به‌خوبی بررسی کرده‌ایم و بر اساس این موارد برای مسابقه آماده شده‌ایم. اگر فردا با اتحاد و همبستگی کامل بازی کنیم، به هدف خود خواهیم رسید.

2094650

وی گفت: زمان زیادی برای آماده‌سازی وجود ندارد. فاصله بین اولین و دومین بازی بسیار کوتاه است، اما هدف ما کسب نتیجه مثبت در این بازی است. ازبکستان با نتایج اخیرش نشان داده که در آسیا به نامی معتبر دست یافته است. این تیم در مسیر مستقیم صعود به جام جهانی مبارزه می‌کند و می‌توان گفت که در میان مدعیان قاره قرار دارد.

بنتو در پایان گفت: فردا نمی‌توانیم از برخی بازیکنان استفاده کنیم و این مسئله بی‌تردید تأثیر خود را خواهد داشت. با این حال، سعی می‌کنیم جای خالی مصدومان را با دیگر بازیکنان پر کنیم.

دیدگاه‌ها