کد خبر : 2076766 | 23 مهر 1403 ساعت 14:57 | 19.2K بازدید | 25 دیدگاه

فقط مقابل سویا نیست

وضعیت یامال برای بایرن و ال‌کلاسیکو مشخص شد

آزمایشات تکمیلی که لامین یامال امروز در بارسلونا انجام داد، مصدومیت خفیف در ناحیه همسترینگ او را تایید کرد ولی به بازی با بایرن و رئال خواهد رسید.

وضعیت یامال برای بایرن و ال‌کلاسیکو مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، لامین یامال دیروز با ترک اردوی اسپانیا به بارسلونا برگشت و صبح امروز در اختیار پزشکان بارسا قرار گرفت. آزمایشات تکمیلی مثبت بود و خبر خوب برای هانسی فلیک اینکه مشکل یامال یک کوفتگی عضلانی است و تنها برای بازی یکشنبه برابر سویا در دسترس نیست.

در هر صورت سرمربی آلمانی بیش از هر چیز به‌خاطر احتیاط و با در نظر گرفتن دیدارهای حساس با بایرن مونیخ در مونتجوئیک و رئال مادرید در برنابئو، به طور جدی به استراحت دادن به یامال برای بازی با سویا فکر می‌کند.

2094643

یامال وارد فهرست تیم نیز نخواهد شد و روی نیمکت نمی‌نشیند تا برای بازی برابر بایرن آماده شود. بارسا کمتر از دو هفته بعد نیز بازی بسیار حساس برابر رئال را پیش رو دارد. فلیک برای پر کردن جای خالی یامال برابر سویا می‌تواند روی رافینیا، فاتی و حتی پائو ویکتور به عنوان وینگر راست حساب کند.

خبر مصدومیت یامال در تیم ملی به شدت بارسلونا را عصبانی کرد ولی حالا می‌تواند خوشحال باشد که مشکل او بر خلاف تصورات جدی نیست.

دیدگاه‌ها