کد خبر : 2076751 | 23 مهر 1403 ساعت 14:00 | 20.9K بازدید | 12 دیدگاه

این یک چالش عظیم است

الان بعید می‌دانم روزی مربی بارسلونا شوم

آندرس اینیستا حداقل در حال حاضر خود را از نیمکت مربیگری بارسا بسیار دور می‌بیند.

الان بعید می‌دانم روزی مربی بارسلونا شوم

به گزارش "ورزش سه"، اسطوره بارسا پس از چند سال بازی در ژاپن و امارات بالاخره تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت. اینیستا می‌خواهد وارد دنیای مربیگری شود و به زودی در کلاس‌های مربیگری شرکت خواهد کرد. طبعا خیلی‌ها دوست دارند او را روزی روی نیمکت بارسا ببینند اما اینیستا می‌گوید این یک چالش بسیار بزرگ است.

همه می‌دانند که صندلی مربیگری بارسا شکننده و ترسناک است و بسیاری از نام‌های بزرگ را قربانی کرده است. اینیستا در مصاحبه با موندودپورتیوو به همین قضیه اشاره کرد و گفت: «این یک چالش باورنکردنی برای هر مربی‌ای است. حتی برای کسانی که در اینجا بازیکن بوده‌اند و سابقه‌ای درخشان داشته‌اند. فکر می‌کنم برای کسانی که زمانی بازیکن بارسا بوده‌اند، این یک چالش بزرگ‌تر و ترسناک‌تر است. اما به عنوان یک مربی، همیشه سعی می‌کنید برای هر چیزی آماده باشید. با این حال معتقدم به این زودی‌ها بعید است چنین چالشی را قبول کنم.»

اینیستا در مورد الگوی مربیگری خود گفت: «در پایان، به طور مستقیم یا غیرمستقیم، از همه کسانی که در فوتبالم به من کمک کردند و زیر نظر آنها کار کردم، چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام. اکنون من فقط روی یادگیری، دیدن بازی‌ها، مطالعه، صحبت کردن با مربیان دیگر و شرکت در کلاس‌ها متمرکز هستم. من نمی‌توانم به این سوال جواب مشخصی بدهم که مدل مربیگری من چیست، زیرا هنوز آن را ندارم و به آن فکر نکرده‌ام.»

2094624

دیدگاه‌ها