کد خبر : 2076748 | 23 مهر 1403 ساعت 13:44 | 16.7K بازدید | 26 دیدگاه

عبور از پوشکاش: رکورد تاریخی مودریچ در رئال!

لوکا مودریچ در آستانه عبور از رکورد تاریخی فرانس پوشکاش و تبدیل شدن به مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید است.

عبور از پوشکاش: رکورد تاریخی مودریچ در رئال!

به گزارش "ورزش سه"، لوکا مودریچ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۱۲ از تاتنهام جدا شد و با امضای قراردادی به رئال مادرید پیوست و حالا ۱۲ سال است که در ترکیب این تیم حضور دارد و به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه تبدیل شد که افتخارات بسیاری را هم به همراه این تیم کسب کرده است.

این ستاره کروات در طول دوران حضورش در رئال همیشه بازیکنی موثر و قابل اعتماد برای مربیان مختلف بوده و از محبوبیت بسیار زیادی هم در میان هواداران این تیم برخوردار است که باعث شده حضور او در ترکیب این تیم همیشه با استقبال آنها همراه شود و در ۳۹ سالگی هنوز هم نقشی کلیدی را برای رئال ایفا کند.

2084546

این بازیکن حالا در آستانه شکستن یک رکورد تاریخی برای رئال مادرید است. شاگردان کارلو آنچلوتی روز شنبه هفته آینده در چارچوب دیدارهای هفته دهم رقابت‌های لالیگا روبروی سلتاویگو به میدان خواهند رفت و مودریچ با حضور در این بازی به مسن‎‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل خواهد شد.

سن مودریچ در روز برگزاری این بازی ۳۹ سال و یک ماه و ۱۰ روز خواهد بود و به این ترتیب رکوردی که ۵۸ سال در اختیار فرانس پوشکاش بوده است را خواهد شکست تا نامش را برای همیشه در تاریخ این باشگاه جاودانه کند. او تا پایان فصل جاری فرصت دارد که این رکورد را به شکل قابل توجهی بهبود ببخشد و حتی شاید بتواند در فصل آینده هم با تمدید قراردادش با رئال کاملا دست نیافتنی شود.

دیدگاه‌ها