کد خبر : 2076740 | 23 مهر 1403 ساعت 13:26 | 11.4K بازدید | 30 دیدگاه

خلق موقعیت می‌کنیم و نگران نیستیم؛

جمشیدیان: در بازی استقلال از داوری آسیب دیدیم

احمد جمشیدیان می‌گوید باید برای بازی هوادار یک داور خوب انتخاب کنند چرا که آنها از این حیث آسیب دیده‌اند.

جمشیدیان: در بازی استقلال از داوری آسیب دیدیم

به گزارش "ورزش سه"، احمد جمشیدیان، بازیکن اسبق سپاهان و استقلال این روزها کنار مهدی رحمتی روی نیمکت هوادار می‌نشیند و به عنوان مربی در این تیم تهرانی فعالیت دارد.

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با ورزش سه در خصوص شرایط هوادار پیش از دیدار با شمس آذر قزوین گفت: وضعیت تیم ما خوب است فقط امیدواریم که از این بازی بدشانسی دست از سر تیم ما بردارد. تمرینات خوبی را در طول تعطیلی لیگ برگزار کردیم و آماده مسابقه هستیم البته نگرانی‌هایی داریم که امیدواریم از این بازی برای هوادار به اتمام برسد.

وی افزود: ما تیمی جوان داریم و بعضی از بازیکنان ما واقعا نیاز دارند که برخی شرایط را تجربه کنند؛ به طور مثال باید از فرصت‌ها بهترین استفاده را ببریم و گل بزنیم. خوشبختانه در بازی قبل این اتفاق برای ما افتاد اما شاید اگر داور پنالتی ابتدای بازی و خطای هند واضح مدافع استقلال را پنالتی اعلام می‌کرد شرایط آن بازی تغییر می‌کرد.

2094612

مربی تیم هوادار افزود: متاسفانه در بحث داوری در 7 بازی قبل خیلی ضرر کردیم که نمی‌خواهم آنها را باز کنم ولی در بازی با استقلال واقعا از این بحث آسیب دیدیم. حالا هم یک بازی حساس با شمس آذر داریم که خودمان را آماده این دیدار کردیم ولی واقعا از بحث داوری نگران هستیم. خواهش ما از کمیته‌داران این است برای این دیدار یک داور خوب و با تجربه انتخاب کنند و داور بازی بهترین مرد مسابقه باشد.

جمشیدیان در خصوص اینکه چرا هوادار تا به اینجای فصل تنها یک گل به ثمر رسانده گفت: در صحبت‌هایم به این اشاره کردم که برخی نفرات تیم ما جوان، با انگیزه، جویای نام و البته کم تجربه هستند. شاید اگر خلق موقعیت نمی‌کردیم باید نگران بودیم اما اگر بازی‌های هوادار را تماشا کرده باشید به جز مصاف با تراکتور که در کل تیم ما خوب نبود در بقیه بازی‌ها موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم ولی با بدشانسی از دست دادیم. در همین بازی با استقلال به جز پنالتی که اعلام نشد چند فرصت خوب داشتیم و حتی در نیمه اول یک فرصت تک به تک صد درصد را ایجاد کردیم که از دست رفت. با این وجود تیم ما نیاز به کسب تجربه و البته استفاده از فرصت‌ها به بهترین شکل را دارد و در این راستا هر روز تمرینات ویژه‌ای را برای بازیکنانمان در نظر گرفته‌ایم و امیدوار هستیم در بازی پیش رو به بهترین شکل از فرصت‌ها استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها