کد خبر : 2076739 | 23 مهر 1403 ساعت 13:20 | 2.5K بازدید | 3 دیدگاه

کوهیان سرمربی می‌شود؟

تفاهم سه ستاره بسکتبال ایران با ذوب‌ آهن

تیم بسکتبال ذوب‌ آهن اصفهان با سه بازیکن نام آشنای بسکتبال ایران برای حضور در فصل جدید به تفاهم رسید.

تفاهم سه ستاره بسکتبال ایران با ذوب‌ آهن

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در ادامه نقل و انتقالات لیگ برتر بسکتبال ایران که به عجیب‌ترین شکل ممکن آغاز شده است، تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان برای شروع مجدد کار خود در لیگ برتر با سه ستاره نام آشنای بسکتبال ایران به تفاهم رسید.

اصغر کاردوست و فرید اصلانی دو ملی پوش سابق بسکتبال ایران هستند که برای فصل جدید با تیم بحران‌زده ذوب‌آهن به تفاهم رسیده‌اند. سجاد مشایخی، ملی‌پوش بسکتبال ایران نیز با تیم بسکتبال ذوب‌ آهن اصفهان توافق کرده است و باید منتظر حضور مجدد او در لباس ذوب‌ آهن بود.

فرزاد کوهیان، مربی تیم ملی بسکتبال ایران و دستیار مانولوپولوس نیز از اصلی‌ترین گزینه‌های مد نظر باشگاه ذوب‌ آهن اصفهان، برای سرمربیگری این تیم در فصل پیش رو است. با توجه به اخبار موجود، کوهیان و باشگاه ذوب‌ آهن به توافقات نهایی دست یافته‌اند.

ذوب‌ آهن اصفهان از جمله تیم‌هایی بود که در ابتدای فصل کناره‌گیری از سوپر لیگ را اعلام کرد، اما در ادامه با رایزنی‌های انجام شده در جریان هفته نخست مسابقات،‌ خبر از بازگشت خود به این مسابقات داد. به همین دلیل بازی‌های دو هفته نخست این تیم به تعویق افتاد و باید دید آیا آن‌ها خودشان را به هفته سوم می‌رسانند یا خیر.

نکته قابل توجه درباره بازگشت ذوب‌ آهن این بود که بسیاری از بازیکنان نام آشنای بسکتبال ایران برای فصل جدید با هیچ تیمی قرارداد نداشته و علنا بدون تیم مانده بودند اما بازگشت ذوب‌ آهن فضا را برای قرارداد بستن این نفرات فراهم کرد.

دیدگاه‌ها