کد خبر : 2076734 | 23 مهر 1403 ساعت 13:09 | 22.1K بازدید | 8 دیدگاه

رایس مبهوت ستاره سیتی: عجب بازیکنی!

دکلان رایس معتقد است که درخشش جک گریلیش باعث می‌شود که تیم ملی انگلیس عملکرد بسیار بهتری داشته باشد.

رایس مبهوت ستاره سیتی: عجب بازیکنی!

به گزارش "ورزش سه"، گریلیش فصل گذشته نتوانست روزهای چندان خوبی را در ترکیب منچسترسیتی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا سپری کند و در نهایت همین اتفاق باعث شد که از فهرست تیم ملی انگلیس برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ خط بخورد که اتفاق تلخی برای او بود.

اما به نظر می‌رسد که شرایط در این فصل برای او بهتر شده و توانست در بازی شب گذشته سه شیرها در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا برابر تیم ملی فنلاند که با پیروزی ۱-۳ این تیم به پایان رسید، یکی از سه گل تیم ملی کشورش را به ثمر برساند.

2094607

رایس پس از این بازی در گفت‌وگو با آی تی وی با تمجید از گریلیش اظهار داشت: «می‌دانید جک گریلیش چقدر خوب است؟ صادقانه باید بگویم که اگر او را در تمرینات و مسابقات ببینید متوجه خواهید شد که او استعداد و مهارتی دارد که به عنوان یک بازیکن بسیار خاص است. من این حرف را فقط به این دلیل که او یکی از بهترین دوستانم در دنیای فوتبال است نمی‌زنم.

سبک مهار توپ او تحت فشار، لمس توپ‌هایش و این که می‌تواند تیم را از فشار حریف خارج کند واقعا باورنکردنی است. این که او توانست دوباره برای انگلیس گلزنی کند و در سیتی هم خوب بازی می‌کند باعث شده است که اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد. من برای او خیلی خوشحالم. وقتی گریلیش خوشحال است و خوب بازی می‌کند، همه چیز به شکل قابل توجهی به سود انگلیس خواهد شد و من فکر می‌کنم این برای همه روشن است.»

دیدگاه‌ها