کد خبر : 2076733 | 23 مهر 1403 ساعت 13:02 | 10.8K بازدید | 11 دیدگاه

ادعای عجیب: حفظ یامال در اردوی اسپانیا با زور!

لوئیس دلافوئنته مخالف ترک اردوی تیم ملی اسپانیا توسط لامین یامال بود و قصد داشت او را همچنان حفظ کند.

ادعای عجیب: حفظ یامال در اردوی اسپانیا با زور!

به گزارش "ورزش سه"، یامال این فصل به یکی از بازیکنان محبوب هانسی فلیک در بارسلونا تبدیل شده و دقایق زیادی را در ترکیب این تیم به میدان رفته و همین موضوع باعث شد که نگرانی‌ها درباره مصدومیت افزایش پیدا کند و حتی این باشگاه پیش از وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر از تیم ملی اسپانیا خواسته بود که به او استراحت بدهد.

اما این درخواست با موافقت فدراسیون فوتبال این کشور و همچنین سرمربی تیم ملی اسپانیا همراه نشد و این بازیکن در جریان دیدار برابر تیم ملی دانمارک در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ به میدان رفت و در لحظات پایانی به دلیل خطایی که روی او انجام شد و احساس دردی که داشت زمین بازی را ترک کرد تا نگرانی درباره مصدومیت او افزایش پیدا کند.

2094605

این اتفاق در نهایت باعث شد که او اردوی تیم ملی اسپانیا را ترک کند و به شهر بارسلونا برگردد و هنوز مشخص نیست که آیا این مصدومیت به حدی جدی است که اجازه ندهد او در بازی هفته آینده برابر سویا تیمش را همراهی کند یا خیر اما کادناسر ادعای جالبی را درباره تلاش دلافوئنته برای حفظ او منتشر کرده است.

گفته می‌شود سرمربی تیم ملی اسپانیا به هیچ وجه موافق جدایی این بازیکن از اردوی این تیم نبود و قصد داشت در صورتی که آزمایشات نشان دهد که مصدومیت یامال جدی نیست، او را با وجود احساس درد و ناراحتی‌اش در اردو حفظ کند اما در نهایت تسلیم فشارها شد و اجازه خروج او را صادر کرد. یامال امروز تحت نظر کادر پزشکی بارسا قرار خواهد گرفت تا شرایطش مشخص شود.

دیدگاه‌ها