کد خبر : 2076727 | 23 مهر 1403 ساعت 12:52 | 14.4K بازدید | 9 دیدگاه

رایا تهدید جدی برای سیمون

من شماره یک بلامنازع اسپانیا هستم

داوید رایا که در آرسنال پیراهن شماره یک را از رمزدیل گرفت، حالا مصمم است در اسپانیا نیز جایگاه اونای سیمون را مال خود کند.

من شماره یک بلامنازع اسپانیا هستم

به گزارش "ورزش سه"، داوید رایا، بهترین بازیکن ماه سپتامبر آرسنال، در 4 بازی اخیر خود با اسپانیا یک گل دریافت کرده و جایگاهی اونای سیمون درون دروازه لاروخا را تهدید می‌کند.

رایا یک مسابقه دیگر را این بار مقابل دانمارک با کلین‌شیت به پایان رساند. دروازه‌بان اهل بارسلون که مقطعی طلایی را در فوتبالش تجربه می‌کند، اخیرا به عنوان بهترین بازیکن ماه سپتامبر آرسنال انتخاب شد و حالا در غیاب سیمون، دروازه لاروخا را نیز مال خود کرده است. او نمایشی فوق‌العاده برابر دانمارک داشت و از عوامل اساسی در برتری 1-0 اسپانیا بود.

2094597

رایا حالا تهدیدی برای بازگشت اونای سیمون به دروازه اسپانیاست که قبل از این شروع کننده بلامنازع برای لوئیس دلا فوئنته بود؛ گلر فیکس لاروخا در طول جام ملت‌های اروپا 2024 که اسپانیا قهرمان شد. دروازه‌بان توپچی‌ها در چهار بازی اخیر خود با اسپانیا فقط یک گل دریافت کرده است: آلبانی (0-1)، صربستان (0-0)، سوئیس (1-4) و بازی شنبه در مورسیا، که لاروخا با حداقل گل و با پیروزی به پایان رساند.

سیمون پس از انجام عمل جراحی مچ دست، درست پس از پایان جام ملت‌های اروپا، همچنان در ترکیب باشگاهش اتلتیک و طبعا اسپانیا غایب است. انتظار می‌رود سیمون برای فیفا دیر ماه مارس آینده در دسترس باشد، اما شاید تا آن زمان او جایگاه اصلی خود را در تیم ملی به رایا داده باشد. داوید در 29 سالگی به اوج بلوغ دروازه‌بانی رسیده است.

2094596

پس از یک فصل به صورت قرضی در آرسنال، باشگاه تحت هدایت میکل آرتتا او را با مبلغی بیش از 31 میلیون یورو از برنتفورد خریداری کرد. این انتقال گران‌قیمت ابتدا از سوی برخی از هواداران تیم لندنی مورد انتقاد قرار گرفت، اما ماه‌ها بعد به عنوان یک موفقیت بزرگ تأیید شد: رایا اکنون یکی از بهترین دروازه‌بان‌های لیگ برتر و در آرسنال بلامنازع است. به نظر می‌رسد او حالا مصمم است تا شماره یک اسپانیا را نیز از سیمون بگیرد.

دیدگاه‌ها