کد خبر : 2076725 | 23 مهر 1403 ساعت 12:40 | 12.2K بازدید | 4 دیدگاه

ریکاوری مک آلیستر

بازگشت به‌موقع: خبری که قهرمان جهان را خوشحال کرد

بازگشت الکسیس مک آلیستر برای بازی برابر بولیوی بهترین خبری بود که لیونل اسکالونی می‌توانست دریافت کند.

بازگشت به‌موقع: خبری که قهرمان جهان را خوشحال کرد

به کزارش "ورزش سه"، آرژانتین فردا سه‌شنبه ساعت 21 به وقت محلی (3.30 بامداد چهارشنبه تهران) در مونومنتال برای دهمین بازی مسابقات انتخابی آمریکای جنوبی به مصاف بولیوی می‌رود. در آستانه این بازی، مک آلیستر، هافبک لیورپول، خبر از ریکاوری خود داد: «بازگشت به خانه و پوشیدن این پیراهن همیشه باعث افتخار است. آماده برای چالش‌های پیش رو.»

الکسیس در پستی در اینستاگرامش زیر عکسی که در آن لباس تمرینی تیم ملی آرژانتین را پوشیده است، خبر از باگشتش داد. الکسیس مصدوم بود و به همین دلیل بازی برابر ونزوئلا را از دست داد. دیداری که 1-1 مساوی به اتمام رسید.

2094594

هافبک لیورپول دیروز در کنار هم تیمی‌هایش تمرین کرد و خبری هم از مصدومیت عضلانی پای راستش نبود. به این ترتیب او بدون هیچ مشکلی می‌تواند مقابل بولیوی بازی کند و حضورش به خط میانی قهرمان جهان، قدرتی مضاعف خواهد داد.

بازگشت مک آلیستر واقعا ضروری بود چون نبود او در بازی قبلی کاملا احساس می‌شد. او کسی است که به بازی آلبی سلسته نظم می‌دهد و رابط بین خط دفاع و حمله است.

مصدومیت مک آلیستر در تاریخ 5 اکتبر و در دیداری رخ داد که لیورپول با نتیجه 1-0 کریستال پالاس را در لیگ برتر شکست داد. او در نیمه دوم تعویض شد ولی به اردوی آرژانتین رفت چون اطمینان داشت برای بازی با بولیوی ریکاوری خواهد کرد و همینطور نیز شد.

دیدگاه‌ها