کد خبر : 2076723 | 23 مهر 1403 ساعت 12:29 | 13.4K بازدید | 7 دیدگاه

خونسردی آرسنال: دست رئال به مدافع ما نمی‌رسد

مدیران آرسنال به هیچ وجه نگران علاقه یا تلاش رئال مادرید به جذب ویلیام سالیبا نیستند.

خونسردی آرسنال: دست رئال به مدافع ما نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، سالیبا یکی از مهره‌های کلیدی آرسنال در خط دفاعی این تیم در دو فصل اخیر بوده و توانسته است به یکی از مهره‌های قابل اطمینان میکل آرتتا تبدیل شود و همین باعث شده است که عملکرد خوب او مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی هم قرار بگیرد و شایعاتی در این باره منتشر شود.

چند روز قبل بود که نشریه فرانسوی Le10Sport خبر داد که رئال مادرید علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارد و او تبدیل به یکی از اولویت‌های اصلی این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده شده و آنها مصمم هستند که تمام تلاش‌شان را برای به خدمت گرفتن او به کار بگیرند و به زودی مذاکرات با نماینده او را آغاز خواهند کرد.

سالیبا تا تابستان سال ۲۰۲۷ با باشگاه آرسنال قرارداد دارد و حالا اکسپرس مدعی شده است که مدیران این باشگاه به هیچ وجه تمایلی برای فروش او به رئال مادرید ندارند و نگران علاقه این باشگاه به این ستاره فرانسوی نیستند چون اطمینان دارند که او همچنان به حضورش در ورزشگاه امارات ادامه خواهد داد.

آرسنال بارها علنا اعلام کرده است که هیچ تصمیمی برای فروش این بازیکن ندارد و هر پیشنهادی که ارائه شود هم با پاسخ منفی آنها روبرو خواهد شد. اگر تصمیم رئال مادرید برای به خدمت گرفتن این بازیکن جدی باشد، به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه کار بسیار سختی را برای جذب سالیبا در پیش خواهند داشت.

دیدگاه‌ها