کد خبر : 2076722 | 23 مهر 1403 ساعت 12:28 | 29.7K بازدید | 32 دیدگاه

او را از آلمان می‌خرند

شروع مذاکرات: رئال مودریچ جدید را پیدا کرد

در رئال مادرید تردیدی ندارند که بهترین گزینه جانشینی برای لوکا مودریچ فلورین ویرتز، ستاره لورکوزن، است.

شروع مذاکرات: رئال مودریچ جدید را پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، این یک انتقال فوری نیست، اما یک اولویت است. نام  ویرتز مدتی است که با حروف بزرگ و با رنگ قرمز در فهرست خرید رئال مادرید مشخص شده است و علاقه به او در حال افزایش است. از زمانی که او کاپیتان تیم زیر 17 سال آلمان بود و در سن 17 سال و 15 روز در بوندسلیگا حضور داشت، تحت نظارت دائمی رئال قرار گرفت و در باشگاه مادریدی تصور می‌شود که ستاره بایرلورکوزن جایگزین ایده‌آلی برای لوکا مودریچ خواهد بود. انتظار می‌رود او امسال آخرین فصل حضورش در لورکوزن را داشته باشد.

شیوه کار فلورنتینو پرز در انتقال‌های بزرگ به خوبی شناخته شده است و رئال قدم‌های اول را برای جذب ویترز به خوبی برداشته است. خوزه آنخل سانچز (مدیرعامل) و جونی کالافات (مدیر انتقالات) با همان رازداری و پنهان کاری مثل همیشه، مذاکرات با بازیکن و پدر و ایجنتش، هانس یواکیم، را شروع کرده‌اند و آنها به خوبی از پروژه‌ای که رئال برای بازیکن در نظر دارند، آگاهند.

2094587

ستاره‌ای به ارزش 150 میلیون یورو
قرارداد شماره 10 قهرمان فعلی آلمان در سال 2027 به پایان می‌رسد و مدیرعامل لورکوزن، فرناندو کارو اسپانیایی (عضو رسمی و هوادار بارسلونا)، اعلام کرده است که ویرتز با مبلغی کمتر از 150 میلیون، 20 میلیون یورو بیشتر از ارزش فعلی‌اش، این تیم را ترک نخواهد کرد. اما مادریدی‌ها و بقیه باشگاه‌های علاقه‌مند می‌دانند که با نزدیک شدن به تاریخ پایان قرارداد، زمان به نفع آنها خواهد بود.

پنج سال است که ویرتز وارد رادار باشگاه‌های بزرگ اروپایی شده است. یک کودک اعجوبه از زمانی که به آکادمی جوانان کلن رسید و در سن 7 سالگی، مراحل پیشرفت را با همان سرعتی که الان رقبای خود را پشت سر می‌گذارد، طی کرد. در 17 سال و یک ماهگی او یک گل مقابل بایرن مونیخ به ثمر رساند، در 18 سالگی برای اولین بار در تیم بزرگسالان کشورش بازی کرد و در 21 سالگی با زدن 11 گل و ارسال 12 پاس گل در بوندسلیگا بهترین بازیکن فصل شد.
رئال به خوبی می‌داند قرار است روی چه بازیکنی سرمایه‌گذاری کند و درست یک سال بعد از جدایی اسطوره آلمانی، تونی کروس، قصد دارد یک آلمانی دیگر را جذب کند و برای یک دهه و حتی بیشتر، از استعداد او نهایت استفاده را ببرد.

2094588

دیدگاه‌ها