کد خبر : 2076716 | 23 مهر 1403 ساعت 11:56 | 31.5K بازدید | 54 دیدگاه

یکی مصدوم در بازی ملی، دیگری در تعطیلات

یامال-امباپه: خشم بارسا از تضاد بی‌رحمانه

در بارسلونا از کادر فنی تیم ملی اسپانیا به‌خاطر دعوت کردن لامین یامال و سپس مصدومیت او عصبانی هستند و مورد کیلیان امباپه را مثال می‌زنند.

یامال-امباپه: خشم بارسا از تضاد بی‌رحمانه

به گزارش "ورزش سه"، یامال به دلیل مصدومیت خفیف مچ پا اردوی اسپانیا را ترک کرد و در بازی برابر صربستان غایب خواهد بود. بنابراین اگر اسپانیا که مجبور بود برابر دانمارک بدون شش بازیکن ثابتش در فینال یورو به میدان برود، حالا برابر صربستان یک غایب دیگر خواهد داشت. می‌گویند یامال با تماس بارسا و اصرار باشگاهش اردو را ترک کرده تا هرگونه ریسک شدت یافتن مصدومیت از بین برود. اگرچه مصدومیت جدی تلقی نمی‌شود، اما رسیدن او به بازی با صربستان غیرممکن بود.

بارسلونا عصبانی است و شاید حق با آنها نیز باشد. ماجرای یامال در تضاد کامل با مورد امباپه است که در آن ستاره رئال در حالی که مصدوم نبود، بعد از توافق با کادر فنی فرانسه دعوت نشد. او مصدومیتی از قبل داشت که بهبود یافته بود ولی فرانسه نمی‌خواست هیچ ریسکی کند و منافع بازیکن و باشگاهش را مقدم دانست. چیزی که در مورد یامال و اسپانیا دیده نشد.

2094578

حتی فراتر از آن، وقتی تصاویری از امباپه در یک کلاب شبانه در سوئد منتشر شد، دشان از او دفاع کرد، هرچند هواداران فرانسوی از او عصبانی بودند. 

برای بارسا، البته که این یک تضاد بی‌رحمانه است. لامین در بازی ملی آسیب دیده و امباپه در تعطیلات است. و بدتر از همه اظهارات دلافوئنته که از دعوت کردن یامال دفاع کرد و گفت، بازی‌های ملی فقط 3.5 درصد تقویم فوتبالی را اشغال می‌کند و او حق داشته به یامال 90 دقیقه بازی بدهد.

بارسا یک تقویم شلوغ با بازی‌هایی سخت مقابل بایرن و رئال پیش رو دارد و حالا شاید مجبور شود بدون یامال مصدوم با این چالش روبرو شود. درست بر خلاف رئال که امباپه را سرحال‌تر در اختیار خواهد داشت.

2094579

دیدگاه‌ها