کد خبر : 2076715 | 23 مهر 1403 ساعت 11:53 | 12.1K بازدید | 15 دیدگاه

عذرخواهی هالند: فاجعه بودیم، ببخشید!

ارلینگ هالند از هواداران تیم ملی نروژ به‌خاطر شکست سنگین برابر اتریش عذرخواهی کرد.

عذرخواهی هالند: فاجعه بودیم، ببخشید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی نروژ شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا روبروی تیم ملی اتریش به میدان رفت و شاید کمتر کسی انتظار داشت که این بازی با شکست تلخ و سنگین ۱-۵ برای آنها همراه باشد ولی این اتفاق رخ داد تا شب بدی برای این تیم رقم بخورد.

مارتین اودگارد همچنان به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی کشورش نیست و روند درمانش را طی می‌کند و همین باعث شده است که بازوبند کاپیتانی در اختیار هالند قرار بگیرد اما این بازیکن هم نتوانست با وجود حضور ۹۰ دقیقه‌ای در زمین کمکی به بهبود این وضعیت کند و تیمش را از شکست نجات دهد.

2094576

این ستاره منچسترسیتی پس از پایان این بازی با انتشار تصویری در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام به این شکست واکنش نشان داد و نوشت: «از همه عذرخواهی می‌کنم. این نتیجه برای خود من هم خیلی بد و فاجعه بود. در ماه نوامبر برای کسب هر شش امتیاز ممکن به میدان خواهیم رفت.»

این ادعا در حالی مطرح شد که هالند پس از این بازی به حدی عصبانی و ناراحت بود که حاضر نشد به سوالات مطرح شده از سوی خبرنگاران نروژی پاسخ دهد و این رفتار انتقادهایی را از او در رسانه‌ها و از سوی هواداران تیم ملی نروژ به همراه داشت.

دیدگاه‌ها