کد خبر : 2076714 | 23 مهر 1403 ساعت 11:46 | 17.2K بازدید | 17 دیدگاه

انریکه تایید کرد: اخراج مدافع بارسا با نقشه قبلی

به نظر می‌رسد که اخراج رونالد آرائوخو در بازی فصل گذشته برابر پاری سن ژرم اتفاقی نبوده است.

انریکه تایید کرد: اخراج مدافع بارسا با نقشه قبلی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل گذشته برابر پاری سن ژرمن شکست خورد تا از صعود به مرحله بعدی این مسابقات بازمانده باشد و بسیاری معتقد بودند که شکست و حذف این تیم به دلیل اشتباهی بود که آرائوخو انجام داد و در واقع او مقصر این اتفاق بود.

این مدافع قدرتمند بارسلونا در این بازی به دلیل خطایی که روی بردلی بارکولا انجام داد و با تصمیم داور از زمین بازی اخراج شد تا بارسا در دیداری که با یک گل از حریف پیش بود را با نتیجه ۱-۴ واگذار کند و شب بسیار سختی را پشت سر گذاشته باشد که حواشی زیادی هم برای آنها به همراه داشت.

حالا و با انتشار مستندی مشخص شده است که پاری سن ژرمن در واقع از قبل روی این بازیکن به نوعی زوم کرده بود و نقشه اخراج او از زمین و فشار آوردن به او از سوی سرمربی این تیم طراحی شده بود که در نهایت هم به بهترین شکل ممکن جواب داد و باعث صعود آنها به مرحله بعدی شد.

انریکه در بخشی از این مستند و پیش از بازی برگشت برابر بارسلونا می‌گوید: «آرائوخو بازیکنی بزرگ و درجه یک است اما یکی از بازیکنانی است که بیشترین مشکل را در برخورد با توپ در بارسلونا دارد. هر بار که توپی را از یکی از بازیکنان هم تیمی‌اش دریافت می‌کند، ما باید خطوط ارسال پاس را ببندیم و برای گرفتن توپ از او وارد عمل شویم و تحت فشار قرارش دهیم تا اشتباه کند.»

دیدگاه‌ها