کد خبر : 2076705 | 23 مهر 1403 ساعت 11:06 | 11.8K بازدید | 14 دیدگاه

اعتراف دی‌ماریا: شب فینال جام جهانی نخوابیدم!

آنخل دی‌ماریا می‌گوید شب فینال رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نتوانسته است از نگرانی بخوابد.

اعتراف دی‌ماریا: شب فینال جام جهانی نخوابیدم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین پس از دیه‌گو مارادونا همیشه در رویای تکرار قهرمانی در رقابت‌های جام جهانی بود و حتی در سال ۲۰۱۴ تا یک قدمی کسب این عنوان هم پیش رفت اما با قبول شکست برابر تیم ملی آلمان از رسیدن به جام بازماند و به عنوان نایب قهرمانی این مسابقات که در خاک برزیل برگزار شده بود اکتفا کرد.

2094567

اما این رویا در سال ۲۰۲۲ بالاخره به حقیقت پیوست و آرژانتین موفق شد عنوان قهرمانی جام جهانی را در کشور قطر به دست آورد و جام را پس از سال‌ها دوری و تلاش با خودش به خانه ببرد که افتخاری بزرگ و فراموش نشدنی برای فوتبال دوستان این کشور و البته بازیکنان حاضر در ترکیب این تیم بود.

2094565

دی‌ماریا یکی از بازیکنانی بود که در آن شب در ترکیب تیم ملی آرژانتین حضور داشت و در طول برگزاری رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ بارها برای تیمش درخشان و موثر ظاهر شد و به آنها در کسب این افتخار بزرگ کمک زیادی کرد تا نامش را در تاریخ فوتبال کشورش جاودانه کرده باشد.

دی‌ماریا مدتی قبل تصمیم گرفت که از فوتبال ملی خداحافظی کند و تیم ملی آرژانتین را ترک کرد اما خاطره خوب قهرمانی در جام جهانی هنوز برایش زنده است. او در این باره گفت: «غیرممکن است که بتوانید احساسی که در شب پیش از برگزاری دیدار فینال جام جهانی دارید توضیح دهید، وقتی که همه چیزهایی که همیشه رویایش را در سر داشتید حالا درست مقابل چشمان شما قرار دارد و این باورنکردنی است. خوابیدن در شب فینال جام جهانی غیرممکن بود و من تا صبح منتظر رسیدن این لحظه بزرگ بودم.»

دیدگاه‌ها