کد خبر : 2076704 | 23 مهر 1403 ساعت 10:56 | 6.4K بازدید | 3 دیدگاه

سرمربی لوبه و اعتراف جالب درباره ستاره ایرانی

سرمربی تیم لوبه به طور غیر مستقیم از بازیکن ایرانی خود تشکر کرد.

سرمربی لوبه و اعتراف جالب درباره ستاره ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال لوبه ایتالیا در چارچوب هفته سوم دور مقدماتی سوپرلیگای ایتالیا توانست با نتیجه سه بر صفر مقابل مونزا نایب قهرمان فصل قبل این لیگ به پیروزی برسد تا دومین برد خود را جشن بگیرد.

در این دیدار پوریا حسین خانزاده از روی نیمکت بازی را تماشا می‌کرد و تنها برای زدن چند سرویس در هر سه ست به میدان آمد و در نهایت توانست زهر خود را بریزد و یک امتیاز سرویس مهم در ست سوم کسب کند.

پس از پایان این دیدار‌ جیامپائولو مدی، سرمربی تیم والیبال لوبه به خبرنگاران گفت: "ابتدا می‌خواهم از هواداران تشکر کنم، زیرا امروز در سالن یوروسوول جو واقعاً عالی بود، ما دوباره جمعیت زیادی را برای این دیدار دیدیم و امیدوارم بتوانم دوباره آنها را در مسابقات بعدی هم ببینم.

به نظر من عملکرد تیمی خوبی داشتیم. من به کل تیم اشاره می‌کنم زیرا حتی آنهایی که از روی نیمکت آمدند هم توانستند سهم مهم خود را داشته باشند، مانند دو تعویض در ست سوم، که در لحظه‌ای که به وضوح در مشکل بودیم، هماهنگی خوبی به ما داد. این سه امتیاز مسابقه به ما انرژی و همچنین آرامش خاطر برای ادامه کار می‌دهد، زیرا قطعاً باید در برخی از جنبه‌ها پیشرفت کنیم.

در بازی با مونزا چیزی که خیلی دوست نداشتم شروع ما در ست سوم بود که در آن افت قابل توجهی داشتیم. بنابراین، تداوم یکی از امتیازاتی است که هنگام از سرگیری تمرینات باید روی آن تمرکز کنیم. ما می‌دانیم که فضای کافی برای پیشرفت داریم."

دیدگاه‌ها