کد خبر : 2076703 | 23 مهر 1403 ساعت 10:57 | 12.4K بازدید | 4 دیدگاه

خرید غیرمنتظره یووه در پنجره زمستانی لو رفت

یوونتوس قصد دارد دومینیک کالورت لوین را در پنجره زمستانی پیش رو از اورتون به خدمت بگیرد.

خرید غیرمنتظره یووه در پنجره زمستانی لو رفت

به گزارش "ورزش سه"، دوشان ولاهوویچ در این فصل ستاره بی‌چون و چرای حاضر در ترکیب یوونتوس بوده و عملکرد خوبش در خط حمله این تیم به آنها در کسب بسیاری از پیروزی‌ها در رقابت‌های سری آ ایتالیا کمک کرده و باعث شده است که خیال هواداران از مهاجم تیم محبوب‌شان راحت باشد.

اما مدیران و کادر فنی یوونتوس نگران بازیکن جانشین برای این ستاره صربستانی هستند، به خصوص که آرکادیوش میلیک هم دچار مصدومیت شدید و جدی شده و برای مدتی طولانی قادر به همراهی این تیم نخواهد بود. همین وضعیت مدیران یوونتوس را وادار کرده که به فکر خرید در ماه ژانویه باشند.

2094562

روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت خبر داده است که یوونتوس علاقه زیادی به جذب کالورت لوین از اورتون دارد و مدتی است که شرایط این بازیکن را از نزدیک زیر نظر گرفته و حتی چند نماینده برای تماشای بازی او از نزدیک ارسال کرده و امیدوار است که بتواند او را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد.

قرارداد این بازیکن با اورتون در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و هنوز قراردادش را با این باشگاه تمدید نکرده و به همین دلیل یوونتوس امیدوار است که بتواند او را با قیمتی بسیار مناسب در ژاویه سال آینده میلادی به خدمت بگیرد. کالورت لوین در این فصل موفق شده است دو گل در هفت بازی با پیراهن اورتون به ثمر برساند و گزینه خوبی برای جانشینی ولاهوویچ به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها