کد خبر : 2076701 | 23 مهر 1403 ساعت 10:42 | 19.6K بازدید | 19 دیدگاه

نفس راحت آنچلوتی: بازگشت زودهنگام مهاجم رئال

براهیم دیاز می‌تواند در بازی رئال مادرید برابر والنسیا در ترکیب این تیم به میدان برود.

نفس راحت آنچلوتی: بازگشت زودهنگام مهاجم رئال

به گزارش "ورزش سه"، دیاز در ابتدای فصل جاری امیدوار بود که بتواند با وجود رقابت سختی که در خط حمله رئال مادرید وجود داشت، خودش را به کارلو آنچلوتی ثابت کند و فرصت بیشتری برای حضور در میدان نسبت به فصل گذشته به دست آورد و منابع نزدیک به این تیم از رابطه خوب او با کادر فنی و دیگر بازیکنان خبر می‌دادند.

اما شرایط به شکل متفاوتی پیش رفت و مصدومیت شدیدی که در جریان دیدار برابر رئال سوسیداد برایش پیش آمد باعث شد که اخبار ناراحت کننده‌ای درباره وضعیت او و شرایطش و همچنین زمان بازگشتش به میادین به گوش برسد و گفته می‌شد که او احتمالاً نمی‌تواند تا پایان سال جاری میلادی در ترکیب رئال بازی کند.

اما چند روز قبل بود که رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند که روند درمان مصدومیت او بسیار خوب پیش رفته و این احتمال وجود دارد که او بتواند بسیار زودتر از پایان سال ۲۰۲۴ بار دیگر با پیراهن رئال مادرید در زمین حاضر شود و به تیمش در دیدارهای سخت و فشرده پیش رو کمک کند.

حالا رلوو خبر داده است که روند درمان او بسیار بهتر از حد انتظار پیش رفته و دیاز به احتمال زیاد می‌تواند از دو هفته دیگر و در بازی رئال مادرید برابر والنسیا که در تاریخ دوم نوامبر برگزار خواهد شد در ترکیب این تیم به میدان برود که خبر بسیار خوبی برای آنچلوتی با توجه به ترافیک سنگین دیدارهای پیش رو خواهد بود.

دیدگاه‌ها