کد خبر : 2076698 | 23 مهر 1403 ساعت 10:36 | 4.1K بازدید | 1 دیدگاه

نبرد هیجان‌انگیز: به یاد سعید معروف و امیر حسینی!

تقابل جذاب دو پاسور را در هفته سوم‌ لیگ برتر والیبال ایران شاهد خواهیم بود.

نبرد هیجان‌انگیز: به یاد سعید معروف و امیر حسینی!

به گزارش "ورزش سه"، فولاد سیرجان ایرانیان و طبیعت اسلامشهر دو تیم در لیگ برتر والیبال ایران هستند که در این فصل از مدعیان قهرمانی لیگ محسوب‌ می‌شوند.

این دو تیم در فصل نقل و انتقالات بین خود چند جابه‌جایی از جمله در پست پاسور داشتند. علی رمضانی، پاسور فصل قبل تیم طبیعت اسلامشهر در این فصل به فولاد سیرجان ایرانیان و محمدطاهر وادی، پاسور فصل قبل فولاد سیرجان ایرانیان به تیم طبیعت پیوستند تا در روز چهارشنبه شاهد تقابل جذاب آنها باشیم.

این دو پاسور که از بهترین‌های پست خود در این فصل از لیگ برتر والیبال ایران هستند قطعا انگیزه‌های زیادی برابر تیم سابق خود خواهند داشت. وادی پاسور طبیعت اسلامشهر که فصل قبل با تیم فولاد سیرجان ایرانیان قهرمان لیگ برتر شده حالا با شناخت خوبی که از این تیم دارد در اندیشه آن است پس از مدت‌ها یک شکست را به تیم فولاد سیرجان تحمیل کند. فولادی‌ها مدت‌هاست چه در لیگ برتر والیبال ایران و چه جام باشگاه‌های آسیا شکستی را نداشتند و اگر این رکورد به دستان محمدطاهر وادی بشکند، اتفاق جالبی را شاهد خواهیم بود.

از طرف دیگر علی رمضانی که حدود ده سال از محمدطاهر وادی کوچک‌تر است با استفاده از قدرت جوانی خود و هوش بالایی که دارد و همچنین شناخت خوبی که به واسطه حضور در تیم طبیعت اسلامشهر در فصل قبل دارد، می‌خواهد هر طور که شده این تقابل را ببرد تا با روحیه بهتری به ادامه فصل بیندیشد. علی رمضانی در بازی قبلی تیمش مقابل پیکان تهران عملکردی دیدنی داشت و با پاس‌های خوبش فولاد سیرجان ایرانیان را به پیروزی رساند. او حدود یک ماه قبل با این تیم سیرجانی قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شد و خود او نیز بهترین پاسور مسابقات را به دست آورد تا بهترین دوران بازی خود را تجربه کند.

باید دید تقابل این دو پاسور با کیفیت والیبال ایران به سود کدام یک به اتمام خواهد رسید. تقابلی که با چند لول پایین‌تر والیبال دوستان را به یاد تقابل‌های سعید معروف و امیر حسینی در لیگ برتر والیبال ایران می‌اندازد که نزدیک به پانزده سال جدال‌های جذابی را با یکدیگر داشتند.

دیدگاه‌ها