کد خبر : 2076695 | 23 مهر 1403 ساعت 10:29 | 25.5K بازدید | 28 دیدگاه

تلاش مسی‌ها برای بازگرداندن ربیعی به رفسنجان

گزینه اصلی جانشینی محرم: یک سرمربی لیگ برتری!

مسئولان باشگاه مس رفسنجان در تلاش هستند رضایت مدیران ذوب‌آهن را برای جذب محمد ربیعی را بگیرند.

گزینه اصلی جانشینی محرم: یک سرمربی لیگ برتری!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی محرم نویدکیا از مس رفسنجان، مدیران این باشگاه برای انتخاب جانشین این سرمربی به تکاپو افتاده‌اند.

طی روزهای گذشته جلسات مختلفی در شرکت مس ایران درباره سرمربی جدید نارنجی پوشان برگزار شده و به یک گزینه جذاب رسیده است.

با وجود اینکه گمانه‌زنی‌هایی درباره حضور برخی سرمربیان خانه‌نشین در مس رفسنجان صورت گرفته اما با خبر شدیم گزینه اصلی این باشگاه برای سپردن نیمکت نارنجی‌پوشان یک سرمربی با تجربه است که هم اکنون در لیگ برتر تیم دارد.

مدیران مس گزینه اصلی خود را محمد ربیعی سرمربی کنونی ذوب آهن قرار داده‌اند که در گذشته ۴ فصل متوالی نارنجی پوشان را هدایت کرده است.

موضوعی که باعث شده مسی‌ها تا این لحظه با ربیعی به توافق نرسند، قرارداد این سرمربی با باشگاه ذوب آهن است. در این راستا مدیران مس رفسنجان تماس‌هایی را با مدیران ارشد کارخانه ذوب آهن و برخی مسئولان این باشگاه داشتند و برای گرفتن رضایت ربیعی تلاش‌هایی را صورت داده‌اند. حال اینکه رایزنی‌ها برای استخدام ربیعی از سوی باشگاه مس رفسنجان با مدیران ذوب آهن چگونه پیش می‌رود طی یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد.

دست‌اندرکاران باشگاه مس رفسنجان در تلاش هستند رضایت ربیعی را از مدیران ذوب‌آهن دریافت کنند و به همین خاطر فعلاً به گزینه‌های دیگر برای نیمکت خود فکر نمی‌کنند.

دیدگاه‌ها