کد خبر : 2076693 | 23 مهر 1403 ساعت 10:12 | 3.1K بازدید | 2 دیدگاه

در انتظار جذاب‌ترین دوئل هفته والیبال ایران

در هفته سوم لیگ برتر والیبال ایران یک بازی زیبا را شاهد خواهیم بود.

در انتظار جذاب‌ترین دوئل هفته والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته سوم مسابقات والیبال لیگ برتر ایران تیم شهرداری ارومیه میزبان شهداب یزد است. تیم شهرداری ارومیه در دو بازی گذشته خود دو بازی کاملا متفاوت را تجربه کرده است. این تیم در هفته اول به سریع‌ترین شکل ممکن از سد سپهر صدرا مشهد گذشت اما در هفته دوم به همان شکل مقابل مهرگان نور مازندران شکست خورد تا با یک برد و یک باخت در خانه‌ به مصاف شهداب یزد برود.

از طرف دیگر، تیم شهداب یزد در هفته اول یک پیروزی سخت سه بر دو مقابل مهرگان نور به دست آورده و در هفته دوم با قرعه استراحت روبرو شد تا با استراحت کامل به شهر ارومیه سفر کند. شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم شهداب یزد قصد دارند همانند نیمه‌نهایی فصل قبل لیگ یک بار دیگر این تیم را شکست دهند اما شهرداری ارومیه ثابت کرده در خانه با حضور تماشاگران پر شور خود به کسی باج نمی‌دهد.

این دو تیم فصل قبل پنج بار به مصاف یکدیگر رفتند که دو پیروزی سهم شهرداری ارومیه و سه برد سهم شهداب یزد بوده است که آخرین بازی آنها با پیروزی شهداب یزد در نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال ایران بود که منجر به صعود آنها به فینال لیگ شد. باید دید این جدال که احتمالا با استقبال زیاد هواداران ارومیه‌ای همراه خواهد شد چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

ترکیب احتمالی شهرداری ارومیه: عرشیا به‌نژاد، جواد حسین‌آبادی، رمضان صحبتی، سهند الله‌وردیان، بابک فیاضی، جاوید اسماعیل‌زاده و ابوالفضل قلی‌پور

ترکیب احتمالی شهداب یزد: ایلشن داوودی‌پور، امیر غفور، شهروز همایونفرمنش، علی عثمان فریاد، مسعود غلامی، عرفان نوروزی و محمدرضا موذن

دیدگاه‌ها