کد خبر : 2076690 | 23 مهر 1403 ساعت 09:37 | 8.4K بازدید | 17 دیدگاه

مودریچ کوتاه نمی‌آید: جام جهانی در ۴۱ سالگی!

لوکا مودریچ مصمم است در جام جهانی ۲۰۲۶ هم در ترکیب تیم ملی کرواسی به میدان برود.

مودریچ کوتاه نمی‌آید: جام جهانی در ۴۱ سالگی!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان و خیره کننده لوکا مودریچ در بازی چند روز گذشته تیم ملی کرواسی برابر تیم ملی اسکاتلند در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا باعث شده است که بار دیگر توجهات به این بازیکن جلب شود و بسیاری از فوتبال‌دوستان و رسانه‌ها به تمجید از او مشغول شدند.

این ستاره کروات در رئال مادرید هم جایگاه خاص و ویژه‌ای دارد و کارلو آنچلوتی همچنان روی او به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی و موثر تیمش چه در میدان و چه در رختکن نزد بازیکنان حساب می‌کند و همین باعث شده است که او همچنان به ادامه حضور در سانتیاگو برنابئو هم امیدوار باشد.

پیش از این شایعاتی درباره احتمال خداحافظی او با تیم ملی کرواسی پس از پایان رقابت جام ملت‌های اروپا به گوش می‌رسید اما این اتفاق رخ نداد و حالا مارکا خبر داده است که این بازیکن امیدوار است که بتواند تیم ملی کشورش را در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ هم همراهی کند و عملکرد خوبی در این مسابقات داشته باشد.

این ادعا در حالی مطرح شده است که مودریچ در تابستان سال آینده ۴۰ ساله خواهد شد و به این ترتیب در زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۶ نزدیک به ۴۱ سال خواهد داشت. او دوست دارد که همچنان به حضورش در رئال هم ادامه دهد و در زمان حضور در ترکیب این تیم راهی جام جهانی شود و این چالشی بزرگ برای او خواهد بود.

دیدگاه‌ها