کد خبر : 2076689 | 23 مهر 1403 ساعت 09:26 | 9.1K بازدید | 7 دیدگاه

طرح ویژه آلمانی‌ها برای وداع با اسطوره‌ها (عکس)

ورزشگاه آلیانز آرنا با طرحی ویژه خودش را برای وداع با اسطوره‌های تیم ملی آلمان آماده کرده است.

طرح ویژه آلمانی‌ها برای وداع با اسطوره‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان دوشنبه شب در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا و در یک بازی حساس و تماشایی روبروی تیم ملی هلند به میدان خواهد رفت و هر دو تیم مصمم هستند که بتوانند سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند.

این بازی از یک جهت دیگر هم اهمیت بسیاری برای فوتبال‌دوستان آلمانی دارد. قرار است فدراسیون فوتبال این کشور در حاشیه این بازی از ستاره‌های بزرگی که در طول این سال‌ها زحمات بسیاری برای تیم ملی آلمان کشیدند و پس از رقابت‌های جام ملت‌های اروپا تصمیم به خداحافظی از این تیم گرفتند تقدیر کند.

2094545

در این فهرست نام بازیکنان بزرگی مانند مانوئل نویر، توماس مولر و ایلکای گوندوگان به چشم می‌خورد که هر سه نفر در چند ماه اخیر از فوتبال ملی خداحافظی کردند. هرچند تونی کروس هم در این فهرست قرار داشت اما تصمیم گرفت که در این مراسم شرکت نکند.

ورزشگاه آلیانز آرنا و هواداران تیم ملی آلمان هم خودشان را برای وداعی با شکوه با این سه ستاره آماده می‌کنند و سکوهای این ورزشگاه طرح خاصی با شکل کلمه «اسطوره‌ها» در نظر گرفته است تا به این شکل به نوبه خودش به این بازیکنان ادای احترام کند و از آنها به‌خاطر زحماتی که با پیراهن تیم ملی آلمان کشیدند تشکر کند.

دیدگاه‌ها