کد خبر : 2076685 | 23 مهر 1403 ساعت 02:01 | 3.2K بازدید | 2 دیدگاه

فولر: کلوپ نه، ناگلزمان انتخاب اول آلمان است!

رودی فولر، مدیر ورزشی تیم ملی آلمان، مدعی شد هیچگونه مذاکره ای با یورگن کلوپ برای حضور روی نمیکت مانشافت صحت ندارد و یولیان ناگلزمان همچنان انتخاب اول آنها خواهد بود.

فولر: کلوپ نه، ناگلزمان انتخاب اول آلمان است!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود مطرح شدن شایعاتی مبنی بر سرمربیگری یورگن کلوپ در تیم ملی آلمان، رودی فولر، مدیر ورزشی کنونی تیم ملی فوتبال آلمان هرگونه مذاکره با سرمربی سابق لیورپول برای هدایت ملی آلمان بعد از جام جهانی ۲۰۲۶ را رد و از یولیان ناگلزمان، سرمربی کنونی مانشافت تمجید کرد.

فولر با حضور در یک برنامه تلوزیونی در این خصوص گفت:" ما در تلاش هستیم که از حالا ناگلزمان را متقاعد کنیم تا مقدمات حضور بلند مدت او روی نیمکت تیم ملی را فراهم کنیم. خبرهایی که در خصوص مذاکره ما با یورگن کلوپ مطرح می‌شود صحت ندارند و اولویت اول ما بعد از جام جهانی نیز ناگلزمان خواهد بود"

فولر بار‌ دیگر با این سوال مواجه شد که در صورت کسب هر نتیجه ای در جام جهانی ۲۰۲۶، همچنان علاقمند به ادامه همکاری با ناگلزمان هستند گفت:" آن زمان همه چیز‌ به خود ناگلزمان بستگی  دارد که بخواهد با تیم ادامه دهد یا جدا شود.

همانطور که گفتم فدراسیون فوتبال آلمان علاقمند به ادامه این همکاری است چرا که ناگلزمان به عنوان یک مربی جوان و جاه طلب، قادر به رقم زدن اتفاقات خوبی با تیم ملی خواهد بود.

دیدگاه‌ها